מקומות מומלצים לקמפינג עם רכב

ישראל, למרבה השמחה, כוללת בתוכה מספר מרשים של אתרי טבע, אשר טיול בהם הוא על גדר חובה של ממש. ואכן, מדי שנה יוצאות אינספור משפחות ישראל לחיק הטבע

קריספין קרוואנס – המתמחה במכירת קרוואן לכל מטרה הכינה לכם רשימה של מקומות בישראל שחובה לבקר

מקומות מומלצים לקמפינג עם רכב
ישראל, למרבה השמחה, כוללת בתוכה מספר מרשים של אתרי טבע, אשר טיול בהם הוא על גדר חובה של ממש. ואכן, מדי שנה יוצאות אינספור משפחות ישראל לחיק הטבע, כאשר הן מצוידות ברכב משפחתי, אוהלים או שקי שינה. כדי לחסוך בעלויות ולהפוך את החוויה לייחודית עוד יותר, רבות מהן מחפשות אתרי קמפינג, המאפשרים חופשה מסוג שונה,מהנה הרבה יותר. לפניכם סקירה של מספר אתרי קמפינג ישראלים.

מספר אתרי חובה לקמפינג

בלא מעט מקרים אתרי הקמפינג נמצאים קרוב ככל האפשר למקורות מים, אשר אחוז ניכר מהטיולים סובב סביבם. האתרים האלה נמצאים בעיקר באזור הצפון, המרכזי במפת הטיולים של מדינת ישראל: זה מתחיל עם נהר הירדן, אשר בסמוך לו , במושב בית הילל הגלילי והעליון, נמצא אתר קמפינג מוצלח במיוחד העונה לשם "הנחל הירוק". באזור נהר הירדן ניתן למצוא נקודות רבות המתאימות לקמפינג, חלקן לא מוסדרות אך מציעות תנאי נוחים.

הכניסה לקיבוץ דפנה הוא מקום נוסף בו תמצאו אתר קמפינג מהשורה הראשונה: זהו אתר מוסדר, בתשלום, המיועד לאוהלים: החיבור לטבע (ולמים) מושג כאן עקב הקרבה לנחל דן. במרחק לא גדול משם נמצא אתר הקמפינג של חורשת טל, הממוקם בסמוך למעיין צונן ומפתה.

אתרי קמפינג במחיר משתלם

גם עבור אלה המעוניינים למצוא אתרי קמפינג בעלות נמוכה במיוחד, או אפילו ללא תשלום, ישראל מציעה פתרון ראוי. בין המקומות ה"חסכוניים" שניתן בהחלט לשקול להשתכן בהם בולטים יערות הצפון, או לחילופין המדבריות הממוקמות בקצה השני של מדינת ישראל. יער בן שמן מציע פתרון ראוי למעוניינים למצוא טבע במרחק נסיעה קצר ממרכז הארץ, כאשר יערי הצפון ראויים אף הם לאזכור. בכל מקרה, חשוב לבחון מראש את התנאים הצפויים באתר הקמפינג ולהיערך בהתאם, בעיקר בכל הנוגע לציוד אשר לוקחים לחוויה העצומה הזו.

 

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה