קרוון טיולי משפחות [RV] • קריספין קרוואנס

עושה רושם שאין תקופה יותר מתאימה ואידיאלית מאשר עידן הקורונה, כדי להתנתק מהסביבה ולהתרחק לא רק שני מטר, אלא הרבה יותר. הקיץ החם "זורק אותנו" החוצה מעבר לעיר וללחות. אנו כמהים לנחלים, ואדיות ונהרות. אנחנו רוצים בריזה טבעית וטבע ירוק, רוצים בריאות. 

ישראלים רבים כבר מחזיקים היום בסוגים שונים של קרוואנים עמם הם לוקחים את כל המשפחה לטייל. מי שעוד לא הצטייד בקראוון מוזמן לעשות זאת באחת מחברות שיווק הקרוואנים בארץ. תוכלו לרכוש אוטוקראוון שזה רכב אשר בחלקו הקדמי הוא רכב ובאחורי הוא קראוון, או לרכוש קרוואן נגרר לחבר אותו למכונית שלכם וזהו- אתם בחבורה של האנשים המיוחדים שיודעים מה זה לטייל, ולא מפחדים מכלום. הישרדות? קטן עליהם.

יחד עם התפתחות התחום הזה בארץ, הוקמו גם חניונים מיוחדים לקרוואנים מסודרים מאוד ובכל אחד מהם שירותים שונים לטובת החונים במקום. במאמר זה נציג כמה מהחניונים האלה.

חניון חוות החורש לטיולי קרוואנים

החניון ממוקם ליד כביש יגור בכפר חסידים. יש בו כרי דשא ורשתות צל לכל קראוון. חיבור לחשמל ולמים. עמדת שטיפת כלים משותפת. פינת חי, ופינה לעשות מנגל.

כל החניונים בארץ ממוקמים ליד אתרי ומסלולי טיול. כך אפשר לחנות את הקראוון וממנו לצאת רגלית לטיולים באזור. והרי זה כל הרעיון. מחניון זה אפשר להגיע לשביל הליכה לאורך נחל קישון בו יש גם מסלול לאופניים. בקיבוץ יגור הסמוך יש "בלאגן פארק" מתחם אטרקציות לילדים. הגשרים התלוים בגשר, קאנטרי קלאב בנשר, חוות סוסים בבית אורן, נחל ציפורי וקרוב לדליית אל כרמל בה גם ניתן לטייל ואם רוצים אז גם להיכנס לאחת המסעדות. בהמשך אפשר לבקר בטיילת של חיפה, הגנים הבאהים, המושבה הגרמנית וליהנות מכל מה שמציעה חיפה כמו מרכזי קניות ולחלופין גן חיות. אחר כך חוזרים כמו גדולים לישון בקראוון וממשיכים את הכיף למחרת.

חנייה של קראוון עולה 200 ש" ללילה, ואם תחשבו על זה, זה מה שעולה גם למשפחה עם שלושה ילדים כל יום. לא צימר ולא בית מלון- יש קראוון !

היי דרומה לחניון כפר הנוקדים

ואם בדרום הארץ חפצכם לטייל, בבקעת הקנאים בין העיר ערד למצדה במדבר יהודה שוכן כפר הנוקדים. זהו כפר נעים שיש בו מתקנים ושלל אטרקציות לכל המשפחה. בחניון של כפר הנוקדים יש מקום ל-10 קרוואנים אשר יכולים גם להיות מחוברים בו זמנית לנקודות חשמל ומים. בחניון יש ברזי גינה אשר ניתן לחבר אליהם צינור מים, אם למשל רוצים לאלתר מקלחת או לקלח את הכלב… יש חיבור לחשמל, פינת מנגל ומדורה, פינו ישיבה. פינות לבישול עצמי. בכל פינה יש כיריים גז, משטח עבודה, שקעים של חשמל, כיור ומקרר משותף. יש ברזים עם מין, שירותים ומקלחות, ותאורה בלילה.

בחניון הזה בעצם יוצרים גיבוי לכל מה שיש בכל קראוון בערך שזה מוצרי חשמל בסיסיים, שירותים ומים אם מישהו רוצה דווקא לבשל בחוץ או להתקלח בחוץ ולא להיות כל הזמן רק בתוך הקראוון. באזור יש שפע של מסלולי טיול, פינת חי וטיולי גמלים וחמורים. כן ניתן לשכור אופניים.

מחיר חנייה ליום 250 ₪ בחגים -300 ₪. 

כפר הנוקדים עצמו הוא חוויה גדולה, נווה מדבר עם בוסתנים ועצי דקל באמצע מדבר יהודה. 

למה שיהיה לכם קראוון?

יש כל כך הרבה סיבות טובות לרכוש קראוון. נתחיל מהקלות. פשוט כי מתחשק, כי אוהבים לטייל, כי רוצים להרגיש באמת טיול ולא בית מלון ולא צימר. להיות ממש בתוך הטבע ולהתחבר אליו ואת זה אפשר להשיג רק כאשר חונים בטבע עם קראוון.

כי לא משלמים על צימר או בית מלון ורק זה כבר הופך את הטיול לשווה. טיולי משפחות בקראוון יוצרים קשר בלתי רגיל בתוך המשפחה ומשמשים כזיכרון חוויתי עמוק עבור כולם. זוהי חוויה של טיול, אהבה ומשפחתיות שרק קראוון אחד יכול ליצור.

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה