קרוואנים למגורים למכירה

נמאס לכם לחיות בבית שבו חייתם בעשרים השנה האחרונות? אתם רוצים לעשות שינוי ומושכת אתכם האפשרות של מבנים ניידים למגורים? אם כך, בהחלט אפשר להבין אתכם כי בשנים האחרונות עוד ועוד אנשים בוחרים באופציה הזאת, אז למה שלא תנסו את זה גם אתם?


בעת שיפוץ דירה או בנייה, אנשים רבים רוכשים מבנים ניידים למגורים עד שביתם ייבנה. מדובר על השקעה חד פעמית משתלמת לכל זמן הבנייה. גם משרדים רבים שנמצאים במעבר או בבנייה, רוכשים או שוכרים מבנים זמניים אלה שניתן לנייד לכל מקום. יש לציין כי היתרון הרב של מבנים אלה, הינו שאין צורך בהתעסקות עם אישורים ובירוקרטיה מורכבת על מנת להציב את המבנה הנייד בשטח הרצוי לכם. תוכלו למצוא מבנים ניידים בכל גודל, החל מחדר אחד ועד ל-5 חדרים שמתאימים למגורים ממש כמו דירה לכל דבר ועניין, עם מקלחת, מזגנים, מטבח וכל הנוחיות הדרושה למגורים. למעשה מדובר על קראוון נגרר למגורים שניתן לנייד לכל מקום.
גם קראוונים למכירה ניתן להציב בשטחים שנמצאים בבניה, כפתרון זמני למגורים. אנשים רבים מצאו פתרון יעיל למגורים גם אם ידם אינה משגת את החלום של בית פרטי עם גינה. קראוונים אלה, משמשים גם  לטיולים בקרב משפחות רבות שמעוניינות לצאת לכמה ימים לטיול. חברות רבות מציעות קראוונים להשכרה לתקופה קצובה. תוכלו לרכוש קראוון שישמש למגורים שיהיה מעוצב בסטנדרט גבוה ביותר, אם מבחינת הגימור הפנימי והחיצוני והן באבזור הפנימי. הקראוונים כוללים רצפת פרקט, מטבח מאובזר, דלתות כניסה מעוצבות וכל אבזור נוסף שתחפצו בו.

מבנים ניידים למגורים או "קראווילה"

היום, בניית קרוואנים משמשת גם למגורים קבועים כגון קראווילות, כאשר הן נבנות בשיטת הבנייה הקלה, מה שמאפשר רכישה של ווילה יוקרתית בעלות נמוכה. העבודה של בניית קראווילה, הינה קצרה ומהירה בהרבה יותר מאשר הבנייה הקלאסית של בית שנבנה באמצעות יציקות בטון ולבנים. יש לוודא לגבי תו תקן המוכרים ע"י משרד השיכון. כדאי לתכנן היטב את גודל המבנה ואת הצרכים שלכם.  ניתן למצוא גם קרוואנים מיד שנייה שניתן לשדרג אותם באמצעות שיפוץ קרוואנים מה שעשוי לגרום לקרוואן להיראות יוקרתי יותר ולעלות בערכו.

על מנת למצוא ציוד לקרוואנים, יש לפנות לחברות הבונות ומשפצות אותם. אלה המעוניינים לטייל עם קראוונים  כדאי כי יחפשו גנרטורים למכירה על מנת שתהיה אספקת חשמל סדירה לקראוון. גם קראוונים יוקרתיים ניתן למצוא בחברות הבונות, מוכרות ומשכירות קראוונים אם לטיולים או למגורים. את הציוד הרצוי לכם לקרוואן, תוכלו למצוא בחברות המוכרות בארץ, אשר עוסקות בתחום זה כבר שנים רבות.

ממי כדאי לרכוש או להשכיר קראוונים או מבנים ניידים?

על מנת למצוא קראוונים איכותיים או מבנים ניידים למגורים, יש למצוא את החברות המובילות בתחום, אחת מהחברות הללו שנחשבת לבין המקצועיות בישראל, הינה חברת קריספין קרוונס, אשר עוסקת שנים בתחום המבנים הניידים, שיפוץ ובנייה וכן השכרה של קרוואנים, קרונות לסוסים וציוד לקרוואנים ולמבנים הניידים על פי הצרכים, התקציב והטעם האישי של לקוחותיהם.  לחברה יש את תווי התקן הדרושים לבטיחות ובנייה מטעם משרד השיכון. תוכלו להתאים את הקארוון על פי הצרכים שלכם אם לטיולים, למגורים או לרכוש מבנה נייד שיהפוך לבית שלכם אם לתקופה זמנית או  לתקופה ארוכה יותר.  החברה קמה כאשר בעיית הדיור בישראל גברה וזוגות רבים ומשפחות , מצאו כי זו השיטה הטובה ביותר לחסוך ולא לוותר על איכות החיים, כאשר העלויות של בניית קראוון מתגמדות לעומת בנייה או רכישה של בית הבנוי מבטון ולבנים. זוגות ומשפחות רבות בישראל הבינו כי רכישה של מבנים ניידים למגורים אינה מצריכה הליכים יקרים כגון חפירות יציקות וכדומה.

חברת קריספין קרוואנס, מציעה למכירה גם שירותים כימיים ניידים לנוחות המטיילים או למבנים ניידים המשמשים כמחסן, משרד או מבנה מגורים זמני. השירות של החברה הינו אדיב, יעיל, איכותי ומקצועי. תמצאו אוזן קשבת ואנשי מקצוע בתחום, אשר יסייעו לכם בבנייה איכותית של קראוון, מבנה נייד למגורים, ציוד פנימי מתאים וכל האביזרים הנלווים למגורים באיכות גבוהה שאינה נופלת ממגורים בבית הבנוי מבטון ולבנים.

נמאס לכם לחיות בבית שבו חייתם בעשרים השנה האחרונות? אתם רוצים לעשות שינוי ומושכת אתכם האפשרות של מבנים ניידים למגורים? אם כך, בהחלט אפשר להבין אתכם כי בשנים האחרונות עוד ועוד אנשים בוחרים באופציה הזאת, אז למה שלא תנסו את זה גם אתם? לחיות במבנה נייד זה אומר:

  • שתוכלו בכל בוקר להתעורר מול נוף אחר
  • שלא תהיו חייבים לחיות כל הזמן באותו מקום
  • שתהייה לכם אפשרות תנועה בכל הארץ

 

יש באפשרות הזאת קסם גדול אך השאלה הגדולה ביותר היא איזה סוג של מבנה נייד למגורים אתם קונים. כמו כן, איך דואגים לכך שיהיו לכם במבנה הזה את כל התנאים שדרושים לכם? אתם לא באמת צריכים להסכים לחיות במקום שאין בו תנאים נוחים ובדיוק כאן אנחנו בחברת קריספין קרוואנס נכנסים לתמונה.

כל מה שרציתם לדעת על מבנים ניידים למגורים

את החברה שלנו, קריספין קרוואנס, הקמנו כבר לפני שנים ואנחנו המומחים בכל מה שקשור למבנים ניידים ולקרוואנים שונים. אצלנו תוכלו לא רק לרכוש את המבנה הנייד שבו תגורו, אלא גם תוכלו להיות בטוחים שיש לכם בו את כל התנאים שדרושים לכם, בין אם זה:

  • מטבח
  • שירותים
  • חשמל
  • מקלחת
  • מזגן

 

או כל דבר אחר שדרוש לכם כדי לנוע ממקום למקום ולעשות את זה בצורה הכי נוחה שיש. פנו אלינו עוד היום ואנשי המקצוע ישמחו לעזור לכם לבחור את המבנה הנייד המתאים ביותר למשפחה שלכם, כי למה לא לעשות את השינוי כבר עכשיו?

לייעוץ ללא עלות התקשרו עכשיו: 052-6868777

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה