מוטורהום למכירה

אין ספק שהקורונה שינתה לחלוטין את הרגלי הטיולים שלנו ואולי אפילו לחיוב. אם עד היום עד ישראל נסע לטייל בחו"ל, או נכנס לאוטו ועשה טיול ברכב הפרטי, יש היום גידול עצום במספר האנשים ששוכרים או רוכשים מוטורהום לטיול הבא שלהם.

מוטורהום הוא שילוב של רכב עם קרוואן הבנוי יחד. מצד אחד יושב הנהג מאחוריו כל המשפחה וכולם יוצאים לטייל. את המוטורהום מחנים בחיקו של חניון קרוואנים מסודר ונהנים מכל העולמות.

מדוע טיולי קרוואנים אלה תופסים היום תאוצה ולמה זה הטיול הכי מושלם בעתות הקורונה? הכל במאמר זה.

לא רוצים בית מלון- מעדיפים לישון בקרוואן

כל הקונספט של טיול קרוואנים מתחיל מרצונות של אנשים השוללים בזבוז כסף רב על צימרים או בתי מלון ומעדיפים גם שהטיול שלהם ייראה אחרת. הם מחפשים חוויה שוברת שגרה, שהרי זו בסופו של דבר כוונתו של כל טיול. לשנות קצת את החיים לזמן מסוים, לגרום לנו להרהר במה שקורה בחיים שלנו ולפעמים אפילו לקבל החלטות חדשות, כשהראש נקי ולא טובע בתוך השגרה. הטיול האידיאלי לנקות את הראש ולחזור עם אנרגיות חדשות הוא טיול עם מוטורהום. מעמיסים עליו את כל מה שצריך ויוצאים לטייל. מחליטים לאן רוצים לטייל, איפה חונים? אוכלים בסביבת הקרוואן או נוסעים קצת למסעדות, מטיילים בסביבה הקרובה במסלולי טיול מרהיבים ולא נכנסים לאוטו וחוזרים הביתה. פה מתחיל ההבדל הגדול בין טיול משפחתי לבין טיול עם קרוואן.  חוזרים לקרוואן ומתחילים להתמזג עם הטבע. כדי להשתחרר באמת מטרדות החיים, לנקות את הראש ולהתחדש בכוחות ואנרגיות חדשים, חייבים את הניתוק המלא הזה, וזה עניין של תהליך. רוב האנשים ששוכרים או רוכשים מוטורהום, נוסעים לטיול של מינימום שבוע ימים, כדי להרגיש באמת את אותו ניתוק רצוי.

כולם אוהבים טיולי קרוואנים

בין האנשים ששוכרים אמו מחפשים מוטורהום למכירה, אפשר למצוא זוגות צעירים, משפחות עם ילדים וגם מבוגרים שיצאו לפנסיה ורוצים לחוות את הטבע במלואו. היום בצל הקורונה ברור שגם אי אפשר לנסוע לחו"ל ורבים מחפשים את האלטרנטיבה של טיול קרוואנים. זהו טיול מסוג אחר, טיול שמכניס אתם חזק לתוך הטבע וגורם לכם להשתנות, להירגע ולתפוס שלווה אמתית.

אגב יש בארץ הרבה מאוד אנשים שיש להם וותק גדול מאוד בטיולי קרוואנים בחו"ל. עכשיו בצל הקורונה הם יעשו את הטיולים שלהם בארץ וגם פה יש הרבה מה לראות. 

יש משהו מאוד מושך בטיולי קרוואנים מסבירים חובבי הטיולים הללו. לא צריך ללכת לישון כל יום בצימר, אומנם אם מדובר על תקופה ארוכה אפשר לפעמים לשלב גם לינה בצימר אם רוצים אבל מי שכבר יש לו מוטורהום רוצה את החוויה כולה קצת של הישרדות בטבע אבל בתנאים מפנקים כי קרוואן בעצם מכיל את כל מה שמישהו צריך כדי ליהנות מטיול נוח. אפשר להביא את רכיבי המזון שרוצים ולאחסן במקרר, לבשל מה שרוצים. לעשות על האש או מקסימום אם ממש רוצים לקפוץ לאיזו מסעדת דגים קרובה. אפשר ליהנות מכל העולמות גם של הקולינריה ובכלל.

טרנד טיולי הקרוואנים כובש את ישראל

בעבר רכישת קרוואנים הייתה נחלתם של מי שידם הייתה משגת. מאז קרו הרבה דברים ובין השאר הורדו המיסים על רכישת מוטורהום או קרוואן ויש היום גידול עצום ברכישת קרוואנים. זה משתלם, זה חוסך כסף על בתי מלון וצימרים ובתקופת הקורונה מי יעז לישון על מיטה שמישהו אחר ישן בה.

זהו הטיול האידיאלי מכל הבחינות, גם מבחינת האווירה והאנרגיה החיובית של הטיול וגם מבחינת היכולת לעבור חוויות שלא ניתן לעבור אותן אם לא חונים לאיזה שבוע בחיק הטבע ונהנים מהירוק העמוק והבריזה הטבעית. 

זה יותר דומה לחוויה של כפר נופש אבל זה לא עולה כמו כפר נופש. כל מי שאהב לנסוע פעם לנואיבה או לסיני לנופשים שלו, יכול למצוא את אותה התנתקות ושלווה בטיולי קרוואנים בארץ. יש היום עשרות חניונים מסודרים המיועדים לקרוואנים ומציעים שלל של שירותים משלימים כמו מקלחות או שירותים. יש מתקני שעשועים ומשחקים לילדים ותמיד אפשר לחנות גם ליד איזה קיבוץ וללכת לשחות בבריכה. הטיול האולטימטיבי לקיץ הזה.

קראו גם על: מבנים ניידים למכירה

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה