מוטורהום למכירה

בזמן האחרון אנחנו רואים הרבה מאוד מודעות של מוטורהום למכירה המציעות ליחידים ובעלי משפחות אופציה מצוינת לבילוי בארץ בחיסכון ניכר. אם באו בעלי הצימרים והתחרו במחירים של בתי המלון והציעו את הטבע הכי קרוב שיש, הרי הטיול האידיאלי של מי שמחפש להתקרב לטבע הוא דווקא מוטורהום, רכב שהוא גם קרוואן.

יש כל מיני סוגים של מוטורהום ולכל אחד היתרונות שלו. אפשר לשדרג כל מוטורהום כזה, אבל הרעיון המרכזי הוא שבכל אחד כזה יש מיטה, גז, מקרר, מקלחת ויש קטנים או גדולים תלוי לכמה אנשים ומשפחה שרוצה לרכוש מוטורהום מתאימה אותו כמובן לצרכים שלה.

יש כל מיני אפשרויות גם לשדרג את הקרוואן עם תוספות שונות, שהופכות את החופשה שלכם  לנוחה ומפנקת.

סוגים של מוטורהום

מוטורהום למכירה דגם איווקו. הוא כולל מיטה זוגית ומיטת יחיד או אפשרויות של מיטה זוגית ומיטה וחצי. מיטה זוגית ומיטת קומותיים, מיטה זוגית טריפל 3 קומות. מיועד לחמישה אנשים. הוא כולל מערכת מים חמים על גז, מזגן, וילונות ורשת נגד יתושים, שלושה חלונות נפתחים. חלון נפתח בגג, תא אחסון. פינת ישיבה בחדר שינה שנפתחת למיטה זוגית. פינת ישיבה שנפתחת למיטת קומותיים או למיטה וחצי ומיטת טריפל 3 קומות. יש גם אחסון מתחת למיטות.

בשירותים ובמקלחת מקלחון כולל רצפה וגם וילון וכן מיכל מים של 120 ליטר. בתקרה יש חלון אוורור ושירותים כימיים כוללים הדחה וכן כיור.

במטבח מקרר, כיריים עם שלוש להבות גז וכיור נירוסטה. מערכת החשמל כוללת שקעים של 220V.

אוטוקרוואן דגם פיאט דוקאטו. מיועד לארבעה אנשים. האבזור כולל מערכת מים חמים על גז, מזגן, שלושה חלונות נפתחים, וילונות ורשת נגד יתושים. חלון נפתח בגג, תא אחסון.

חדר השינה כולל פינת ישיבה שנפתחת למיטה זוגית, פינת ישיבה שנפתחת למיטה וחצי או מיטת טריפל 3 קומות או מיטת קומותיים. יש אחסון מתחת למיטות. שירותים כימיים הכוללים הדחה. מקלחון עם וילון ורצפה, מיכל מים של 120 ליטר וחלון אוורור בתקרה. בנוסף  מקרר, כיריים עם 3 להבות, כיור נירוסטה תאורת לד 12 V ושקעים של 220V. 

כל הארץ מוטורהום

בספטמבר 2015, הופחת המס על רכישת קרוואנים ומאז יש הרבה מוטורהום למכירה מסוגים שונים ובגדלים מסוימים.  המס ירד מ-83% ל-60% באמצעות צו של רשות המיסים. המהלך הזה עודד הרבה מאוד חובבי טבע ומשפחות לחפש מוטורהום למכירה מכל מיני סיבות טובות, שהופכות את הטיול המשפחתי לחוויה יוצאת דופן עם הרכב הזה.

מדובר על "בית נוסע", כאשר החלק הקדמי הוא כשל רכב והחלק האחורי הוא קרוואן בו משתכנים בני המשפחה ישנים, אוכלים, משחקים ומבלים ביחד כמה ימים טובים ואין גיבוש יותר טוב מזה. בכל קרוואן יש מטבח בו יכולים המטיילים להכין את הארוחות שלהם. לצורך כך הם מארגנים מראש מוצרי מזון מהם יוכלו להכין ארוחות למשך כל זמן השהות בטבע.

יש מוטורהום שיש לו תוספת של שירותים כימיים ומי שאין לו, משתמש בשירותים הניידים ובמקלחות שיש בקמפינגים המיוחדים שהוקמו בארץ, מאז שטיולי קרוואנים הפכו לאופנה. באינטרנט מתפרסמות כתובות האתרים שיש בהם קמפינג מיוחד למוטוקרוואנים.

טיול מיוחד לאוהבי הטבע

אין שום טיול שדומה לטיול עם מוטורהום. מדובר על טיול שבו אתה והמשפחה שלך נטו בתוך רכב, שחונה באמצע הטבע. לא יורדים לשום בית מלון, לא לצימר, המוטורהום הוא הבית והרכב למשך הטיול.

החוויה הזו מאפשרת לכל משפחה לנצל עד תום את האפשרויות שיש בכל קרוואן כדי ליהנות מטיול טבע אמתי. טיול בו אתם תלוים במה שאתם עושים. באוכל שאתם מכינים, במסלול שאתם מתכננים. זהו טיול שמגבש כל משפחה וגורם לה להיות יחד אפשר לומר קרוב מאוד, חוויה יוצאת דופן וחד פעמית למשפחה עם ילדים, מסוג הטיולים שזוכרים לנצח.

הרעיון המרכזי הוא להתבודד עם הטבע ולא לחוות שום ציוויליזציה. לעשות הכול לבד. זה קצת דומה להישרדות אבל אם אתם מצטיידים בכל מה שאתם צריכים, המצב שלכם קצת יותר טוב משל שורדים בחיק הטבע ובכל אופן מוטורהום למכירה הפך לאחת המודעות הכי מבוקשות היום ע"י כלמי שחלם לשהות בחיק הטבע ומצא את המוטורהום האידיאלי.

 

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה