מבנים ניידים למכירה

בשנים האחרונות ישנו ביקוש אדיר של מבנים ניידים למכירה, הנרכשים ע"י אנשים לצורך מגורים. הדיל הזה יכול לחסוך להם שכר דירה ולספק להם את כל מה שהם זקוקים לו. קורת גג שיכולה גם לנדוד ממקום למקום לפי מזג האוויר או לפי החשק, בלי דאגה מתמדת של תשלום שכר דירה והוצאות שבארץ עושה רושם כבר מזמן עברו את הסטנדרט. היום בכל הארץ ולא משנה אם מדובר בפריפריה או בערים מרכזיות, שכר הדירה עולה משנה לשנה כאשר אין בכלל פרופורציה בין המשכורת אליו. כלומר- אנשים ממשיכים לקבל את אותה משכורת אבל נאלצים לשלם שכר דירה יותר גבוה וזה בדיוק מה שנקרא "שכרם יוצא בהפסדם". האפשרות של רכישת מבנה נייד עמיד וחזק שישמש בית, אטרקטיבי מאוד לכל מיני קהלי יעד החל מאנשים שלא רוצים לחיות דווקא בעיר אלא במקום טבעי, וכלה באנשים שרוצים באמת לחסוך ולא לשלם את שכר הדירה הגבוה.

בין אם אתם מחפשים קרוואן או מבנה נייד, המאמר הזה יעשה לכם סדר על כל מה שחשוב לדעת לפני שמחפשים.

מבנים ניידים למכירה- למה זה כדאי?

תוכלו למצוא מבנים ניידים למכירה במחיר שיקל עליכם את החיים ויגרום לכם לצחוק כל הדרך אליו. תעשו חשבון שאתם גרים במבנה הזה ונהנים מכל העולמות. גם אין לכם שכנים שיבלבלו לכם במוח, גם אתם יכולים להחליט היכן אתם רוצים למקם את המבנה הנייד שלכם לפי מקום העבודה או העדיפות שלכם, וגם לא תקבלו כל חודש חבילת תשלומים על מים, חשמל, שכר דירה, ארנונה ועוד. כל מה שתצטרכו לעשות זה לרכוש מבנה נייד איכותי ונוח בו תוכלו לישון, להתקלח ולבשל ויש לכם בית משלכם. ההוצאה היחידה שלכם תהיה על החנייה בתוך החניון המוסדר בו יש לרוב גם מקלחות, חיבור לחשמל אם תצטרכו ועוד. במבנה נייד איכותי תוכלו לישון בשקט על מיטה נוחה ולקום כל בוקר עם ציוץ הציפורים. אין כיף חיים ובריאות נפשית יותר טובה מזו, שלא לדבר על החיסכון הכספי.

גרים במבנה נייד ומטיילים באזור

היתרון הכי גדול של מגורים במבנה נייד על גלגלים הוא שאתם יכולים להתמקם באיזה שהוא חניון, אבל לנצל את סופי השבוע למשל כדי לצאת לטייל באזור. לרוב חניונים מוסדרים נמצאים בלב ליבה של התרחשות טבעית, בצומת דרכים של מסלולי טיול ואתרים ולכן לא תצטרכו ממש להתאמץ כדי לטייל. תחברו את החניון שהכי קרוב למסלולי ואתרי הטיול שאתם רוצים לבקר בהם, וכך תוכלו גם לגור במבנה הנייד שלכם וגם לצאת אתו לטיול כל פעם למקום אחר. מבנים ניידים למכירה יש לרכוש מחברות ישראליות המתמחות בבנייה שלכם מחומרי הגלם הכי איכותיים וחזקים. יש פה חשיבה על נוחות, על הנדסת אנוש. על קור ועל חום. כדי לחיות בתוך מבנה כזה צריך שיהיה להם נוח ונעים לרוב בכל מבנה נייד יש מזגנים אבל חייבים גם לדעת לבחור את המבנה שמתאים לכם מבחינת גודל, אבזור ועוד. לשם כך עליכם לגלוש ברשת ולראות מבנים שמתאימים אולי לכם ולעשות גם סקר מחירים.

גם עושים חיים וגם לא משלמים שכר-דירה

הרעיון של מבנים ניידים למכירה שיכולים להיות בית נוח ואטרקטיבי לכל דבר ועניין הוא לא המצאה ישראלית. בארה"ב כבר שנים שאנשים גרים במבנים כאלה ולא רק מהסיבה שאין לכם תקציב לשכר דירה אלא מסיבות נוספות. יש אנשים שברוחם אוהבים חופש. הם לא רוצים לגור במקום אחד ואוהבים לנדוד. הם יכולים לעבוד במבנה הזה שלהם, לספק שירות ללקוחות להם עם לפטופ ובינתיים ליהנות מכל העולמות. גם לא לשלם שכר דירה, גם לחסוך כסף כי הם לא משלמים אותו וגם להיות עם עצמם כמה שהם רוצים. קהלי יעד נוספים שרוכשים מבנים ניידים על גלגלים הם אנשים שכותבים, מציירים או עושים כל עבודה שהיא יצירתית והם רוצים להתבודד כדי להתכנס עם עצמם ועם הכישרון שלהם. מקום כמו חניון בטבע בהחלט מספק להם את התפאורה הנכונה והשקט שהם צריכים ליצירתיות שלהם. אם לדוגמה יש מישהו רועש בחניון הם יכולים לזוז עם המבנה הנייד שלהם למקום אחר. אבל אם הם גרים באמצע העיר ויש מולם שכנים שכל היום מרעישים, לאן בדיוק הם יכולים לברוח?

בקיצור- משתלם מכל הבחינות.

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה