מבנים ניידים למכירה

אנחנו חיים היום בעידן מאוד קשיח. ההייטק מוביל את העולם עם טכנולוגיות מתקדמות. רוב הצעירים רוצים לרכוש השכלה. זהו עידן של רצון להתעשר במהירות, לעשות את "המכה" את האקזיט. לשנות את העולם ולגעת בשמיים. זו עידן נטול פשרות, עמוס בתחרותיות, שווקים גלובליים חידושים והמצאות. זו עידן תובעני אשר גורם להרבה מאוד סוגים של מחלות הנובעות מלחץ, סטרס. אנשים עובדים בממוצע גם 12 שעות ביום. כולם עייפים. כולם עושים כושר, כולם רוצים הכל. אף אחד לא עוצר לנוח. אך אחד לא מוצא את הזמן להסתכל על השמיים, על עץ.

אבל יש אנשים שאומרים לעצמם שהם לא מוכנים לחיות כך, והם חושבים על אופציות לחיים יותר טובים, או אם לקרוא לזה בשפה אחרת, הם רוצים מדי פעם גם לעשות הפסקה מהמרוץ המטורף. להניח את הפלאפון בצד ולהירגע. להיות בשקט. להשתיק את כל רעשי הרקע שגורמים להם לחוסר מנוחה, נדודי שינה ועוד. הם רוצים שקט.

רבים מהם שוכרים היום מבנים ניידים למכירה, ממקמים אותו באיזה שהוא מקום ומגיעים אליו לנוח בסופי שבוע. זה בית המלון הסודי שלהם. שם הם יכולים לחשוב, להירגע ולחדש אנרגיות.

מגמה: מנכל"ים של חברות "טוענים מצברים" במבנים ניידים מחוץ לעיר

מבנים ניידים הם בית לכל דבר רק שאפשר להזיז אותם ממקום למקום. אפשר לנדוד אתם לכל נקודת חן שרוצים. להירגע, לקבל השראה. לחדש מצברים ובעיקר לנוח. יש היום מגמה מאוד בולטת של אנשים מאוד עסוקים אשר רוכשים מבנה נייד, ממקמים אותו בחיק הטבע ומגיעים אליו מתי שהם רק רוצים. הם יכולים לעשות שם גם ישיבות, הם יכולים להיות עם עצמם והם יכולים לקבל שם את ההחלטות הכי חשובות שלהם.

זהו לא ביתם הרשמי, זאת "הזולה" שלהם. זה המקום בו הם ירצו לחשוב, לכתוב ולהיות הכי לבד שהם רוצים ויכולים. גם הנוף חשוב והוא מוסיף לשקט, וגם לאווירה ולהשראה שמסביב.

משפצים דירה והולכים לגור במבנה נייד- חוויה 

אם אתם מתכננים לשפץ את הבית שירשם מסבא במושב, אתם בינתיים יכולים לרכוש מבנה נייד למקם אותו בחצר ולהתחיל לבור בו. לא מדובר על איזה ריבוע בלוי אלא מבנה שנבנה בבנייה קלה והוא חזק, עמיד, אטום ויציב. אפשר להתגורר במבנה כזה הרבה שנים וגם לעצב אותו איך שרוצים. להוסיף קירות ולהוריד ואף להקים מבנה נייד דו קמתי. 

מבנים ניידים כוללים כל מה שצריך בית. דלתות וחלונות, דקים ומרפסות. זהו בית לכל דבר וזה לגמרי יכול להיות בית החלומות שלכם. ההשקעה יש לומר לא גבוהה ביחס להשקעה בנכס נדל"ן והמבנה הנייד יכול אחרי ששיפצתם את הבית, גם להיות מוצע להשכרה עם הכנסה פאסיבית יפה כל חודש.

אין כסף לדירה יש כסף למבנה נייד 

זוגות צעירים רבים שאין ידם משגת לרכישת דירה, רוכשים היום מבנים ניידים וגרים בהם גם עם ילדיהם. בארה"ב למשל זהו נוף ודרך חיים מאוד מוכרת ומקובלת. יש היום הרבה צעירים שגרים במבנים ניידים וגם זוגות צעירים. הם לא רוצים לקחת משכנתא. הם לא רוצים להשתעבד לשכירות גבוהה של דירה, אז הם פשוט גרים במבנה הנייד שלהם.

בשיטת הבנייה הקלה מקימים היום מבנים ניידים וגם קראווילות. חשוב מאוד לבדוק שיש תו תקן לבנייה ושהיא עומדת בכל דרישות הבטיחות ועוד. 

מבנים ניידים למגורים אפשר לרכוש היום מאחת החברות המובילות בתחום של מכירת קרוואנים, בתים על גלגלים ומבנים ניידים. לחברה צריך שיהיו תווי תקן של בטיחות ובנייה מטעם משרד השיכון. תוכלו להתאים את המבנה הזה לצרכים שלכם ולחיות בו בהנאה רבה. העלויות של מבנה נייד אין ריאליות כלל ביחס למחיר של בנית בנוי. בנוסף כל מה שצריך זה להציב מבנה כזה באיזה שהוא מקום ואין צורך ביציקות או חפירות ועוד. 

וחוץ מזה לקום עם ציוץ הציפורים… האם יש משהו שמשתווה לזה?

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה