מבנים ניידים למכירה

אחרי הקורונה נוצר ביקוש עצום לקרוואן- מבנים ניידים למכירה ע"י אנשים שסגרו עסקים או נמצאים בשלב הם בין עבודות ולא יכולים לשלם שכ"ד על דירה בעיר וגם לא בפריפריה ומחפשים פתרונות יותר זולים למחייתם.

מלבד הקורונה אשר שיבשה את חייהם של רבים, ידוע שמזה עשור יוקר המחייה בארץ גרם לאנשים ולבעלי משפחות רבים לקשיים כלכליים רבים. אמנים ואנשי יצירה מצאו את עצמם ללא פרנסה. בעלי מסעדות ובתי קפה סגרו אותם ונותרו ללא פרנסה.

בנוסף להם, צעירים אשר סיימו זה עתה ללמוד ורק מתחילים את חייהם, נאלצים להתמודד עם שכר דירה גבוה מאוד והם מעדיפים לחסוך במקום לבזבז את כל המשכורת על שכירות וחלקם בוחר למשל לרכוש קרוואן ולגור בו למשך כמה שנים ולחסוך כדי שיום אחד הם יוכלו לרכוש דירה.

לצורת החיים של קרוואן יש גם יתרונות שמתאימים להרבה צעירים שאוהבים חיים פשוטים בחיק הטבע אוהבים את החוויה של התנתקות מהציוויליזציה בלי להיות מחויבים כל חודש בחשבונות עתק של חשמל, מים, ארנונה ועוד.

מי מוכר מבנים ניידים למכירה?

יש בארץ כמה חברות אשר מייבאות או בונות מבנים ניידים למכירה וגם מיד שנייה. יש לעתים תחלופה בין בעלי הקרוואנים בגלל שינוי הצרכים. למשל קרוואן שהתאים לזוג וכעל הם מחפשים קרוואן למשפחה או כאלה המעוניינים בסוג אחר, משודרג יותר ועוד. מהתחלופה הזו מרוויחים אלה שמחפשים לרכוש כעת קרוואן ואחרי הקיץ תקופת הטיולים, זה בדיוק הזמן לרכוש מאלה שמחפשים קרוואן אחר מכל מיני סיבות כאמור.

לגור במבנה נייד כבר לא נשמע בארץ כמו איזה סגנון חיים חדש מאז העלייה של שנות התשעים אשר רבים ממנה נקלטו במבנים ניידים במושבים או במרכזי קליטה. מלבד זאת באירופה ובארה"ב להתגורר בקרוואן זה עניין שבשגרה ובצדק. רמת הבנייה של הקרוואנים והנוחות בשהייה ובמגורים בהם, הפכה אותם לאלטרנטיבה הכי נכונה למי שאוהבים את צורת החיים הטבעית הזאת וגם למי שאין בידו את שכר הדירה הנדרש כדי לגור בדירה. בארץ הנושא הזה של מגורים במבנה נייד תופסים תאוצה ובחניונים של קרוואנים כמו גם במקומות מוסדרים אחרים, אפשר לראות הרבה בעלי קרוואנים אשר מתגוררים בהם בהנאה גדולה, בסגנון חיים פשוט, צנוע וטבעי

לגור בקרוואן – מתאים לשוחרי השמירה על כדור הארץ!

חברת השפע בה אנו חיים, הולידה תנועות וסגנונות חיים שונות מצד מי המגדירים את עצמם כשוחרי השמירה על כדור הארץ. הם מתנגדים לכל התעשייה המציפה את העולם בפלסטיק וחומרים רעילים ומעדיפים לגור בבתי עץ, בטבע. לחיות מגידולים טבעיים ולא להוסיף לעולם אשפה בלתי מתכלה, צריכה של חשמל ודלקים המייצרים גזי חממה ופוגעים בשכבת האוזון של כדור הארץ.

הם מעדיפים לצרוך כמה שפחות ולחיות במינימליזם ובפשטות והם מחפשים מבנים ניידים למכירה שיכולים לספק להם בית במחיר זול ויחד עם זאת כזה שלא מזהם את הסביבה בתפעול ובתחזוקה שלו. סגנון החיים הזה מתיישב עם האידיאולוגיה שלהם. עם הצורך לשמור על מינימליזם ופשטות ולא להיות שותף בפסיי הייצור התעשייתיים המזהמים את כדור הארץ.

לחיות בטבע- אין בריא מזה!

חיים בטבע מספקים לאנשים את השלווה והנחת שהם מחפשים. את ההשראה לחיים שקטים. מדובר על אנשים שאוהבים לטייל, אוהבים טבע ובעלי חיים ונמשכים לצורת החיים הזו.

הם בהחלט יכולים לנדוד לקיבוצים או למושבים אבל היום גם מחירי השכירות במקומות הללו הם גבוהים. הבחירה הכי נכונה שלהם תהיה לחפש מבנים ניידים למכירה, כאלה שהם יכולים לגור בהם בנוחות, לנסוע אתם לטייל ממקום למקום בלי להזדקק לעצירה בצימר כדי ללון וגם לא למסעדה כדי לאכול. הביית הנייד שלהם- הקרוואן מספק להם את כל הצרכים. בדרך כלל בכל קרוואן כזה יש מטבח קטן עם כיריים גז לבישול והם קונים את חומרי הגלם ומכינים לעצמם אוכל בחיסכון כספי רב. הם יכולים לעשות גם מנגל מחוץ לקרוואן, אבל הם לא ייסעו לשום מסעדה כדי לאכול. זה הרעיון.

בחניון מוסדר יהיו להם גם את כל השירותים שהם זקוקים להם החל ממקלחות וחיבורים לחשמל, למים. ספסלים ושולחנות וכל אמצעי אחר שיקל על השהות שלהם בטבע. והם אוהבים את זה, את החיים הפשוטים והבריאים האלה.

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה