קרוואן שירותים ניידים

אין ספק שהתמזגות אמתית בחיק הטבע דורשת ממכל אחד מאתנו להסיר את המסכה האלגנטית והמפונקת שלנו, וללכת לחפש לנו איזה מקום מתחת לעץ כדי למצוא חלופות בתנאי השטח להתנהגויות טבעיות בטבע. לא מדובר על הישרדות, ממש לא, אלא על ניצול תנאי השטח בקלי קלות לטובת קמפינג בטבע, בחניון מסודר עם קרוואן ובכל זאת, זה בקלות יכול להפוך לבית מלון חמישה כוכבים. ואם לא ממש תלכו על כל הקופה של הטבע, תמיד תוכלו לרכוש קרון נגרר עם שירותים ניידים שיכולים לשמש גם להרבה אנשים.

אם אתם משפחה או קבוצה של אנשים, שיוצאים לטייל בקרוואנים שלכם, בוודאי תרצו לשדרג את הטיול ולדאוג לכך שתנאי ההיגיינה שלכם יישמרו. משום כך רבים מצטיידים גם בסוג של שירותים ניידים שאפשר להציב אותם בחוץ והם עושים את העבודה השחורה… תרתי משמע.

קרון נגרר עם 2 תאי שירותים ניידים 

אם מדובר במשפחה עם ילדים, תוכלו להסתפק בקרוואן נגרר עם 2 תאי שירותים. ידוע הוא כי הקושי הרב של היגיינה בטבע, דווקא מופיע אצל מבוגרים או אצל ילדים. לכן- הילדים שלכם ישמחו לעשות את זה כמו שעושים את זה בבית. הם לא ירגישו שום הבדל ולא יגלו התנגדויות. קרוואן נגרר עם 2 תאי שירותים כימיים חוסך במים עם כל הדחה. מנצל פחות מחצי ליטר כל פעם. יש בו 2 כיורים וברזים ללא מגע יד להיגיינה וכן לחיסכון במים. 

ניתן לראות על גבי צד את כמות מד המים. יש גם תאורה וחלונות אוורור. 

ויש גם שירותים ניידים עם 3 תאי שירותים ועם ארבעה. שירותים ניידים עם 4 תאים מתאימים לקבוצה גדולה של אנשים אשר כולם מתמקמים יחד באותו חניון עם הקרוואן שלהם. ריבוי התאים מונע "תור" בדרך לשירותים הניידים ומבטיח נוחות ופינוק לכולם.

החוויה של טיול בקרוואן בחיק הטבע

מדי שנה נמכרים בארץ אלפי קרוואנים. סגנון הטיול הזה שכבש כבר את אירופה וארה"ב, עושה היכרות מוצלחת מאוד עם אלפי ישראלים שרוצים לטייל בצורה אחרת. לחוות חוויה אמתית בחיק הטבע, לבד או עם המשפחה וזקוקים לשם כך לרכישה של קרוואן בטוח ומאורגן, כזה שעושה לכם את הטיול הכי נוח והכיפי גם במקום הכי רחוק בעולם.

הרכישה המאסיבית של קרוואנים היום מתרחשת על רקע הורדת המס על רכישת קרוואן וכן התקנה של חניונים מסודרים המיועדים לחניית קרוואנים. 

טיול בקרוואן הוא טיול אשר קובע נקודת מבט חדשה על הטיול. זה לא דומה לטיול ברכב, לא ביאכטה ולא במטוס. את הנוף אתם מרגישים בכל רגע, אתם חיים בתוכו ועוברים חוויה אישית מאוד משחררת, בריאה וצלולה.  

אלה שנסעו כבר לטייל במרחבים עצומים בצפון ארה"ב או אירופה, וודאי נתקלו בדרכים באותם רכבים גדולים של מה שאנו קוראים "קרוואן" ויש שני סוגים מהם. כזה שהוא "בית" נגרר ומחובר לרכב שלכם או מוטור הום – קרוואן שהוא יחידה אחת המורכב מרכב ומהקרוואן. בתוך קרוואן כזה יש כל מה שצריך כדי להרגיש בית מלון בדרכים. מטבח מאובזר, כיריים, מקלחת וגם שירותים. יש פינת אוכל ומיטות ומקומות אחסון. 

האהבה לטיולי קרוואנים נהוגה בעיקר במדינות עם מרחקי נסיעה גדולים וגבולות פתוחים כמו אירופה, אוסטרליה, צפון אמריקה, ניו זילנד ולאחרונה גם בדרום אפריקה. מדינות אלה גם מכילות תשתית לטיולי קרוואנים עם חניות ייעודיות, שירותי דרך וגם חניונים שמספקים שירותים רחבים למטיילים עם הקרוואנים כמו בריכות שחייה, מועדונים, חופים פרטיים ועוד. 

שגרת החיים בקרוואן – מרגיש הכי טבעי

גם בארץ הרימו את הכפפה ועם ריבוי בעלי הקרוואנים אפשר למצוא היום חניונים מוסדרים עם שירותים בסיסיים. ברוב החניונים הללו יש מקום וטבע, הילדים יכולים להסתובב בביטחון ולנצל את השירותים הקיימים. 

טיול בקרוואן מאפשר לעשות הכול כמו בבית אבל בחיק הטבע. להכין את האוכל שאתם אוהבים במטבח הצמוד, לישון בשעות שאתם רוצים, כאשר כל זה מתנהל באוויר צח, בנוף טבעי ואין הרגשה יותר משחררת ובריאה מזו לכל אדם ומשפחה. 

הניהול שלה קרוואן הופך לחלק משגרת הטיול. מבשלים, עושים כלים, נחים ועוד. יש אנשים שיוצאים לטיול קרוואן של שבוע ויש שיוצאים לטיול של חודש. נוכחותם של שירותים ניידים בעיקר בטיולי משפחה חשובה ונחוצה מאוד. מדובר על קרוואן נגרר של שירותים למשל עם 2 תאים ועד 4.

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה