קרוואן נגרר

אנחנו הישראלים אוהבים לטייל, זה ידוע מאז ומעולם. אולם טרנד חדש שמשגע את עולם הטיולים הוא לטייל עם קרוואן נגרר. כן, ממש כמו בסרטים ההוליוודיים, שבהם השחקנים הראשיים חונים בקרחת יער ומבלים את הלילה בתוך קרוואן מעוצב ומצויד היטב – גם כאן בישראל אין זו אגדה. מגוון חנויות מציעות קרוואנים למכירה, מצוידים ומאובזרים בכל מה שצריך בשביל טיול מהסרטים, שניתן לגרור עם רכב פרטי כדי לטייל קצת אחרת. אז למה לטייל דווקא ככה? הנה כמה נקודות למחשבה שכדאי לזכור בפעם הבאה שאתם רוצים לצאת לטיול.

לטייל עם קרוואן נגרר – נוחות מרבית

אין ספק שיתרון מובהק של טיול עם קרוואן נגרר הוא הנוחות. במקום לישון בתוך שקי שינה תחת כיפת השמיים, מה שלא תמיד יכול להתאים, אתם יכולים להתפנק בתוך מיטות אמיתיות וליהנות משמיכת הפוך שלכם גם בטיול. במקום לחתוך ירקות לסלט על איזה סלע שטוח ולהיזהר שלא להפיל את הירקות על החול, אפשר לבשל כמו שצריך, במטבחון מאובזר בכל מה שצריך. כמובן שכיף לטייל גם בתנאי שטח, אולם אם אתם יוצאים לטייל עם תינוקות או אנשים מבוגרים, או אם סתם בא לכם לחוות חוויה קצת אחרת – טיול עם קרוואן הוא ללא ספק חוויה.

קורונה? מה זה?

בימים אלה, כל מפגש עם אנשים, ודאי זרים, עלול להעלות את מפלס החרדה. גם בהיעדר סגר, רבים מעדיפים להישאר בבית ולא לצאת לטייל, ולו רק על מנת שלא יהיו במגע עם אדם שיכול להעביר אליהם את המחלה המדבקת. יתרון משמעותי של טיול עם קרוואן הוא הידיעה שבכל זמן שבו לא תרצו להיות במגע עם אנשים, תמיד תוכלו לחזור לתוך הקרוואן שלכם ולהמשיך ליהנות ולטייל רק בחיק המשפחה או החברים שיצאו איתכם לטיול. לזמן מה, תוכלו לשכוח את המגפה ולהיפרד מהדאגות היומיומיות. וזו, ללא ספק, המשמעות האמיתית של טיול.

טיול בכל עונות השנה

לישון בשטח זה כיף, אבל במזגי האוויר הקיצוניים כאן בארץ, זה יכול להיות לא קל. בקיץ – חם מאוד ביום, ובחורף – קר מאוד באזורים מסוימים, בעיקר בלילה. נסיבות אלה מובילות אותנו לפעמים להעדיף להישאר בבית, עם המזגן והרדיאטור, ולהימנע מהאפשרות של יציאה לטיול. עם קרוואן נגרר, מזג האוויר בכלל לא רלוונטי. לא משנה מה הטמפרטורה בחוץ, אם יורד גשם או שלג, או שהחמסין הביא איתו יתושים שלא ייתנו לכם לישון – בתוך הקרוואן שלכם יהיה חמים או קריר, בהתאם לבחירה שלכם. בבוקר, תוכלו לקום רעננים לעוד יום חדש של טיול וחוויות – אחרי הלילה הכי טוב שאי פעם היה לכם בטיול שטח.

עצמאות אמיתית – יש לכם כל מה שצריך

כאשר מתכננים טיול בשטח עם לינה, בעיקר עם המשפחה, הרבה פעמים אנחנו מוצאים את עצמנו מחפשים נואשות אחר אתרים שאפשר לעצור בהם על מנת להתפנות, להתקלח ולישון בצורה מסודרת. לעתים קרובות התלות הזו מגבילה, ומאלצת אותנו לבזבז זמן ולעבור באתרים שאם לא הצורך ההכרחי להתקלח לדוגמה, לא היינו בוחרים להגיע אליהם. כשאתם נוסעים לטייל עם קרוואן מאובזר ומצויד, אתם בוחרים בדיוק איפה לעצור – יש לכם את כל מה שצריך על מנת להתנהל בנוחות מקסימלית. המשמעות היא שאתם זוכים לעצמאות שכמוה לא הייתה לכם בשום טיול. אתם יכולים להרשות לעצמכם לתכנן מסלול נסיעה בלי שום מגבלות, מלבד בחירת חניון לילה שבו תוכלו לחנות את הקרוואן. בתקופה כזו שבה אפילו היציאה מהבית הפכה למותרות – כולנו מבינים את המשמעות של חירות אמיתית.

מחפשים קרוואן במחיר משתלם? כל מה שצריך לדעת על קרוואן יד 2!

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה