טיולי קרוואנים בישראל

אם אתם מתיירים בעולם כשמזדמן לכם, בטח שמתם לב כי תחום הקרוואנים והקמפרים (רכב ממונע או נגרר הייעודי לקמפינג) נחשב לפופולארי כבר עשרות שנים: באירופה, למשל, עשו זאת כבר מיליונים רבים של תיירים. הוותיקים יותר אשר רכשו קרוואן ראו דרך, אפשר לאמר.

 

טיולי קרוואן – נוף וחווייה בטבע האהוב עם תנאי נוחות של בית

אין זה סוד שבמקומות רבים ברחבי העולם, התחום של תיירות הקרוואנים נחשב לפופולארי כבר עשרות שנים: באירופה, למשל, עשו זאת כבר מיליונים רבים של תיירים. זה לקח זמן, אבל בשנים האחרונות ניתן לאמר בפה מלא כי תיירות הקרוואנים עשתה "עלייה" לישראל והפכה לטרנד של ממש בארצנו הקטנה. מספר הישראלים שגילו את יתרונות הנסיעה של קרוואן גדל, כשגם צעדים שנעשו לקידום תרבות זו תרמו בוודאי – למשל, ביטול המס על רכישת הקרוואנים, שעמד על 40%.

 

גורמים אפשריים התורמים לביקוש הרב

בדומה לכל טרנד, ניתן למצוא לו סיבות מגוונות, הפועלות יחדיו ומאפשרות להסביר את סוד ההצלחה שלו. כצעד ראשון, יש להדגיש כי נקודת הפתיחה של טיולי קרוואנים בישראל מצוינת: יש לנו, אחרי הכול, ארץ נהדרת ובה מגוון רחב של אתרי טבע בהם ראוי לבקר. גם מזג האוויר הנוח בישראל במרבית ימות השנה תורם בוודאי. מספר אתרי הקאמפינג בישראל, בהמשך לכך, גדל עם השנים והופך את האפשרויות למגוונות יותר עבור המעוניינים בסוג טיולים זה.

 

חסם ידוע המפריד בין ישראלים רבים לבין חופשה שלהם ברחבי הארץ הוא המחירים הגבוהים הכרוכים בה: המחירים של מקומות הלינה (מלון או צימר, למשל), המסעדות, האטרקציות התיירותיות וכיוצא בזה. גם מהבחינה הזו ניתן להיות מרוצים, ולו מכיוון שטיולי קראוונים מגלמים בתוכם חיסכון כלכלי אפשרי משמעותי. הקרוואנים כוללים בתוכם את כל התשתיות הנדרשות לשהות בטבע, דוגמת חדרי שינה, מטבח או מקלחת, ובכך למעשה מאפשרים לתפוס מספר ציפורים במכה: אין צורך בעלויות נפרדות על הרכב, מקום הלינה, המסעדות וכיוצא בזה.

 

טיולי קרוואנים הם בעלי אופי שונה, הנחשב ליתרון משמעותי. הם מאפשרים חיבור הדוק לטבע, מטרה של כל משפחה ממוצעת בעת היציאה לטיול. בכך ניתן לצאת לטיול ייחודי באמת, החורג מכל מה שלמדנו להכיר. גיוון, כידוע, היא אחת ממילות המפתח החשובות ביותר בתחום התיירות.

 

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה