מוטורהום למכירה

מוטורהום היא מילת הקסם לטיול הבא שלכם, ואם תיענו למודעת מוטורהום למכירה תוכלו להגשים את החלום של ישראלים רבים היום יש לומר, ובמיוחד בעידן בו השמיים סגורים.

מוטורהום הוא שילוב של רכב ובית ובקיצור "בית נוסע" אם תרצו ויש המשתמשים במושג "בית על גלגלים". זוהי מגמה כל כך בולטת היום ובעיקר כעת בעידן הקורונה, כאשר השמיים לחו"ל סגורים והדרך היחידה של אנשים (ואולי אפילו היותר טובה ובטוחה) היא לנסוע לטייל ברחבי ישראל עם כל המשפחה במינימום של הוצאות בבית המלון, במסעדה ובצימר הפרטי שלהם הלא הוא המוטורהום.

היום יותר מתמיד מאז שהמס על רכישת קרוואנים מכל סוג הופחת, שזה הפך לדבר הכי משתלם כאשר מדובר על נופש וטיולים. ואם להתחבר לעידן הקורונה בו רבים יצאו לחל"ת ויש גם מובטלים רבים, דווקא במצב הזה אנשים רוצים להמשיך וליהנות  בתקציב שלהם ומוטור הום מתאים לתקציב של כל אחד. 

מוטורהום למכירה עם מיטה, מקרר גז ומקלחת

יש כל מיני סוגים של מוטורהום למכירה וכל אחד יקנה את מה שמתאים לו ולצרכים שלו. יש מוטורהום לזוג, לשלושה אנשים, ארבעה ושישה. הרעיון המרכזי הוא שעושים בו הכל. גם מטיילים גם מבשלים, גם מתקלחים וגם ישנים. זאת אומרת זה צריך להיות נוח. את הנוחות הזו קונים בתשלום חד פעמי על מוטור הום ותשכחו מבזבוז כספים על צימרים ובתי מלון. יש לכם את הקרוואן שלכם והיום אפשר לשדרג ולאבזר כל אחד בשיא הטכנולוגיה והאביזרים שהופכים כל טיול שלכם לשיא הפינוק והנוחות. אתם אפילו לא תרצו לשמוע מבית מלון. מה יותר טוב מלשבת מול הכנרת באיזה חניון של קרוואנים ולשמוע את הגלים בלי לשלם על צימר באזור. לנסוע לבניאס לחניון הקרוב, לחנות שם, לטייל באזור וליהנות לא רק מהטיול אלא גם מהחיסכון. ומי צריך בכלל מסעדה כאשר יש בקרוואן גז וכיריים ואפשר לבשל כל מה שרוצים ולקנות מראש מוצרי מזון שמאחסנים במקרר הקיים. לא צריך מסעדות ולא כלום. המוטור הום שלכם הוא החוויה וסביבו מתרכז הטיול. הוא משרת אתכם כמו כל צימר נהדר ואתם יכולים ליהנות מהביחד מהארוחות המשותפות והחוויות שמחכות לכם בחיק הטבע.

להתנתק ברחבי ישראל

הסיבה שאנשים יוצאים לטייל היא לא רק בגלל שהגיע הקיץ. כל בן אדם זקוק גם להפסקה. לקחת אוויר ולחדש מצברים. זה בדיוק מה שקורה בטיול עם מוטורהום למכירה ,אם תשיגו אחד כזה תוכלו להבין מהי המשמעות האמתית של בילוי וטיול בחיק הטבע.

רק בקרוואן על גלגלים תוכלו להתחבר לטבע סביבכם וזה מה שיקיף אתכם במשך כל ימי הטיול. לא בטון ולא מגדלים אלא קרוואן רק שלכם עם כל המשפחה. ארוחות משותפות, טיולים באזור. אין כמו התנתקות אמתית כזו מהציוויליזציה האורבנית מצד אחד, וניצול כל הטכנולוגיות מצד שני. יהיו להם מיטות נוחות לשינה, מערכת מים חמים על גז, וילונות וגם רשת נגד יתושים. חלונות שייפתחו ויכניסו לכם בריזה לתוך הקרוואן. תוכלו לנוח מתי שאתם רוצים בלי המוזיקה מהבריכה… תהיה לכם פינת ישיבה בחדר שינה, מקרר ומקלחת, שירותים ומכיל מים. מה יש לומר כל מה אתם צריכים זה לחטוף איזה מוטורהום ממודעה כזו ולהתחיל לחיות את החיים היפים והאמתיים.

סוגים של מוטורהום למכירה 

מוטורהום דגם איווקו, זהו מוטורהום הכולל מיטה זוגית ומיטת יחיד או מיטה זוגית ומיטה וחצי וכן מיטת קומותיים. השאלה היא כמה אנשים אתם. הוא מיועד לחמישה אנשים וכולל מזגן, מערכת מים חמים על גז,  תא אחסון, פינת ישיבה, שירותים ומקלחון. מקרר וכיריים שם שלוש להבות. כיור נירוסטה וכן וילונות ורשת נגד יתושים. בכל מוטורהום  יש חלון שנפתח בגג וחלונות נוספים שניתנים לפתיחה. כל הרעיון הוא שאתם טובלים בתוך הירוק הטבעי בכל מקום בו אתם נמצאים בתוך המוטורהום. 

ויש גם מוטורהום למכירה דגם פז'ו בוקסר המיועד לארבעה איש. חדר שינה עם פינת ישיבה הנפתחת למיטה זוגית. אחסון מתחת למיטות. שירותים כימיים, מקלחון, מקרר, כיור נירוסטה וכיריים של שלוש להבות.

למעשה זה לא כל כך משנה באיזה מוטורהום תבחרו, בכל אחד מהם תרגישו שאתם נוסעים לטייל עם בית המלון הקטן שלכם. וזה כיף.

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה