אוטוקראוון

אם נסעתם לטייל באירופה, בוודאי נתקלתם לא אחת באיזה אוטוקראוון עם זוג שהחליט לחצות את ארה"ב לאורכה או לרוחבה או במשפחות שיצאו עם ה"מלון" הזה לטיול של סופשבוע או יותר מכך. זה לחלוטין איננו טיול סטנדרטי והוא לא מתאים למי שמחפש כל הזמן את הסבון ולא אוהב טיפת חול. זה טיול לאנשים שאוהבים טבע, רוצים להיות בטבע ומחפשים את הזמן הנכון להתנתק מהכל ולצאת לבד או עם המשפחה לטייל באמת. לא להגיע לאיזה מרכז מבקרים לראות שריד של אוניית מעפילים ולברוח מהשמש, אלא להיות ממש בחיק הטבע עמוק, לקחת אוויר צלול לריאות ולהרגיש שאתם חלק מהנוף הירוק שסביבכם.

בשנים האחרונות זה כבר לא טרנד אלא עובדה גמורה. הישראלים מתים על טיולי קרוואנים, רוכשים אוטוקראוון, מציידים אותו בכל טוב, מטיילים מצפון ועד דרום ומשלמים איך אומרים? רק על דלק וחנייה. שווה!

החלק המשפחתי של האוטוקראוון 

אם אתם רוצים ממש להתחבר למשפחה שלכם, זה בוודאי לא יקרה אם תצאו לטיול מוזיאונים. לא שמוזיאונים זה רע, אבל זה אחרת. טיול של שבוע שבועיים בטבע יחד עם כולם, מחבר ביניכם בצורה הכי טבעית ומאפשר לכם להכיר את עצמכם ואת המשפחה שלכם יותר טוב. אתם אחד בתוך החיים של השני, אתם תנסו להסתדר ביחד. לוותר אחד לשני ואולי יהיו כמה שיחות נפש. אתם תשבו לכם ליד האוטוקראוון שלכם רגועים ושלווים מתמיד, בנוף שיוציא מכם את כל המחשבות המטרידות ויגרום לכם לנקות את הראש ולחשוב חיובי. אתם תגורו יחד כל המשפחה בתוך מוטוקרוואן שיהיה בו כפי שיש בכולם ציוד מאוד נוח לשהות בטבע. וזה כולל מטבח עם כיריים, מקרר, כיור, ברז, שירותים ועוד. לא יהיה חסר לכם שום דבר, אבל הפעם אתם תשלטו ותנהלו את הטיול שלכם ולא איזה צימר, בית מלון שיגיד לכם מתי לרדת לחדר האוכל או מדריך טיולים.

אוטוקראוון מתאים לאנשים שאוהבים חופש, רוצים חופש ולא מוכנים לוותר עליו. 

לצאת לטבע לנשום עמוק

כולם רוצים היום לנשום עמוק כי הם נחנקים מרוב עבודה, לחץ, הישגים, תחרות וכסף. טיול עם אוטוקראוון זה בדיוק ההיפך מהשאיפות המגלומניות של העידן החדש. הוא מחזיר אתכם לטיול הפשוט, הלא מפונפן. בלי ארוחות יקרות ובלי בגדים יותר מדי יפים. להרגיש חופשים, לחיות את הטבע להסתדר עם מה שיש, וזה בכלל לא קשה כי אוטוקראוון היום הוא ממש כמו בית מלון מאוד משוכלל ולא חסר בו כלום, אבל ממש כלום.

בדרך תוכלו לראות עוד כמה משפחות שחושבות כמוכם ואולי אפילו תיפגשו באותו חניון. בדרך כלל משלמים כ-200 ₪ בממוצע על חנייה ללילה והחניונים של קרוואנים היום מאוד מסודרים ונותנים לכם שירות כמו חשמל ומים, שירותים, מקלחות. ספסלים ושולחנות, מתקני שעשועים ועוד.

בחרו מסלול וצאו לדרך

הרעיון המרכזי של טיול אוטוקראוון שהוא משמש מעין בית מלון נייד ולא כובל אתכם לאזור מסוים. החניונים המוסדרים נמצאים בכל מיני מקומות אסטרטגיים שאם אתם חונים בהם, תוכלו לצאת משם למסלולי טיול ולאתרים באזור. תוכלו לעשות את זה עם אופניים או ברגל, אבל לא תזיזו את האוטוקראוון אלא תשאירו אותו, תצאו לטייל ותחזרו.

תעשו מקלחת במקום, תכינו אוכל, תעשו על האש. תעשו הכל לידו ואיתו. תצטרכו להסתדר עם מי שנמצא אתכם בטיול, תוכלו להכיר את עצמכם יותר לעומק ואיך אתם עם הטבע כשאתם לבד. בחרו מסלול וצאו לדרך.

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה