קרוואן

טיול בכל סוג של קרוואן הוא כבר לא פנטזיה בלתי מוגשמת. מאז הורדת המיסים על רכישת קרוואנים (הנמוכים היום מהמס המשולם על רכב פרטי), רבים הצטרפו להגשמת הפנטזיה המתקשרת עם הזן ותורת האומנות של האופנוע, טיול של מרחבים ופרפרים בבטן.

קרוואן מאפשר להם להתמזג עם הטבע הכי קרוב שאפשר, כמו שהצב לוקח את הבית שלו על הגב ויוצא לטייל, ככה אתם לוקחים את הבית שלכם לקרוואן וגוררים אותו עם הרכב לטיול המשפחתי או הזוגי או הבודד שלכם, ואין כמו לשבת בחיק הטבע מתחת לצמרת עץ טבעית, להקשיב לשכשוך מי הנחל הקרוב וליהנות משקיעה חלומית. פנטזיה- כבר אמרנו!

קרוואן כבר מזמן איננו מקום לינה בסיסי אלא מקום מפנק שלא חסר בו כלום- בית מלון חמישה כוכבים לא פחות. אפשר לעצב אותו בסטייל, לאבזר אותו בפינוקים שיהפכו את השהות שלכם בטבע למושלמת ונוחה. יש היום ליין שלם של מוצרים המתאימים לקרוואנים החל מדודי מים ועד כיריים שמבטיחים להם הנאה גם של חוויה בחיק הטבע, ארוחות שחיתות ונוף אלוהי. 

קרוואנים במגוון של עיצובים

כאשר רוכשים קרוואן מוותרים מראש על טיולים עם לינה בצימר ובטח שבבית מלון. אוהדי הקרוואנים אינם חובבי בתי מלון וגם לעלויות יש "מחיר" תרתי משמע. בקרוואן יכול להיות הכי נוח והכי מפנק, תלוי מה הגודל שלו ולכמה אנשים. יש סוגים שונים כל אחד מהם בעיצוב ורמות אבזור  משלו עם התייחסות גם לפרטים הכי קטנים שמבטיחים נוחות מלאה. יש קרוואנים יוקרתיים שיש בהם מיזוג אוויר, מטבח עם כיור, תנור ומיקרוגל. מקלחת ושירותים. מים חמים ומיטות שינה נוחות לכל בני המשפחה. מיטה זוגית, מיטות קומתיים לילדים, כך שלאף אחד לא חסר דבר. יש המצוידות במערכת מולטימדיה משוכללת, ותוספות שמקלות על החיים והשהייה בטבע.

בנוסף מאז שאנשים החלו להתעניין ברכישת קרוואן. יש הרבה מאוד חניונים ייעודיים לקרוואנים שיש בהם ספסלים ושולחנות, פינות שעשועים לילדים, מקלחות ושירותים וכל מה שצריך בעצם כדי לשהות במקום וליהנות בכל רמה. 

טיול וגיבוש משפחתי 

יותר ויותר אנשים גילו בשנים האחרונות את הכיף, הרוגע והשלווה של טיול קרוואן והם רוכשים אותם כמו לחמניות טריות. זוהי דרך נפלאה לצאת לחופשה בלי לקרוע את הכיס ויש לכך גם אין סוף יתרונות של גיבוש משפחתי,  "טיפול זוגי" בטיול ועוד. זוהי חוויה שבה משפחה למשל צריכה לשרוד כמה ימים רצופים ביחד. מערכת היחסים שלהם נבחנת כמו גם היכולת שלהם לוותר, להסתדר ולעבור את הטיול בלי חילוקי דעות קיצוניים. טיול קרוואנים מלמד את המשפחה מהי עבודת צוות ושיתוף פעולה ומה זה אומר לעשות למען האחר ולעזור לאחים הקטנים. טיול חופשי כזה בו לא מקבלים שירות, דורש מהמטיילים לעשות הכל בעצמם. מקנה להם מיומנויות הישרדות ויצירתיות כאשר הם יחפשו וגם ימצאו כל מיני פתרונות לשהייה בחיק הטבע.

סביב טיולי הקרוואנים, התפתחה תרבות של טיולי משפחות או חברים עם ילדים בגילאים דומים, כך שלאף אחד לא משעמם וכל אחד יכול למצוא בטיול כזה את העניין שלו ולכן המון ישראלים מחפשים קרוואן למגורים כדי שיוכלו גם לגור וגם לטייל ברחבי הארץ.

יוצאים לטייל בגליל העליון – מסלול מוצע

הגליל העליון, הוא האזור הירוק והכי שופע מים בארץ ויש אינספור מסלולי טיול באזור שלו כמו שמורת טבע נחל שניר או שמורת תל דן. טיול רפטינג או שייט קיאקים. תצפית על ציפורים באגמון החולה ונוף שלא מהעולם הזה. טיול קרוואן באזור הוא אידיאלי.

יש כמה חניונים מומלצים באזור כמו במושב שאר ישוב, הנמצא במרחק של הליכה קצרצרה מהבניאס. יש אפשרות לקבל מפתח לשער אשר יוביל אותם לפינה שקטה על גדת הנחל. המתחם המיועד לקרוואנים נעים ומכניס אורחים. במקום יש גם חיבור למים וחשמל, לכל קרוואן מוקצית חנייה מקורה. יש עמדות לשטיפת כלים, עמדת מנגל ושולחן אוכל. במקום גם מדשאות ירוקות רחבות, מצלים, ערסלים ומשחקים. 

סמוך לצומת מחניים וראש פינה, ממוקמת חוות מייסטר המציעה מגוון אפשרויות לינה, אבל גם חניון קרוואנים ברמה של בוטיק. יש במקום חיבור למים וחשמל ואטרקציות כמו משק חי, פינת ליטוף, פינות מנגל, קטיף עצמי בעונה, בריכה ועוד אטרקציות שהופכות את המקום לחוויה מרגשת.

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה