אוטוקראוון

הנוכחות של אוטוקראוון בכבישי ישראל רק הולכת וגוברת, והרבה מאד בעלי רכבים מסוגים מסוימים, מתעניינים בהסבתם לאוטוקרוואנים, כך שיוכלו לנצל אותם גם לטיולים בארץ ולחופשות ארוכות בלי לשלם על לינה, טיול אמתי מלא חוויות בחיק הטבע.

צריך רק להסתכל על הכבישים בשביל לגלות את כל מי שעשה כבר הסבה ל אוטוקראוון ומאז חייו השתנו לבלי הכר. הוא לא צריך להזמין בתי מלון ולא לבזבז כסף על מסעדות, הכל נמצא בהישג יש, כי כל אוטוקראוון מאובזר בכל מה שצריך כדי להרגיש במלון חמישה כוכבים. 

אוטוקראוון הוא בעצם שם כולל לרכבים שהוסבו למגורים. שינוי כזה דורש הבנה בהתנהלות על הכביש, בחיים בתוך רכב. היום יש פתרונות מאוד מתקדמים לצורת החיים הזו, גם בדברים הקטנים שהופכים את השהייה לנוחה כמו למשל מנגנוני נעילה למגירות ועד לפתרונות סולאריים.

למעשה, כל רכב ניתן להפוך לאוטוקראוון למגורים, אבל יש רכבים שיותר מתאימים לכך. מה שבטוח, זה חייב להיות רכב שאפשר יהיה לעמוד בו עם חלל פנימי לפחות בגובה של 1.80 מ'. בין הרכבים המומלצים מאוד" פיאט דוקטו, איבקו דיילי, מרצדס. פורד אקונוליין (עם גג מוגבה) ועוד.

אבזור אוטוקראוון- מה צריך?

אבזור רכב כדי שיתפקד כמו אוטוקראוון, זו משימה לא פשוטה בכלל. ניקח לדוגמה את הרכב פיאט דוקאטו שיש לו  חלל באורך של 3 מטרים מהדלת האחורית עד כיסא הנהג. כל השטח הזה יכלול בסופו של דבר, מיטה זוגית , מטבח ושירותים. כדי לעשות את זה נכון צריך למצוא את החברה המקצועית המתמחה בכך.

אבזור קרוואן עושים מי שרוצים להסב רכב לכך כדי לטייל בארץ, מי שרוצים לגור באוטוקראוון ורואים בכך אורח חיים טבעי ונוח. אפשר לגור בקרוואן ולא צריך שום אישור בשביל זה, פשוט לגור.

ניתן לעצב ברכב פינת מטבחון, מיטה זוגית ואם מדובר במשפחה אז 6 מקומות לשינה. דלת כניסה, שירותים ומקלחת עם כיור וארונית למקלחת, ממש כמו בבית.  ויש הרוכשים שירותים נגררים לאוטוקראוון. 

כמובן באוטוקרוואן יש גם ציוד למטבח ומקרר. וילונות לחלונות, פתחי אחסון ואוורור, אביזרים למים ומיכל מים. פתרונות גז ומחממי מים. מטענים ומצברים, סוככים. אפשרות לאנרגיה סולארית.תאורת לד. אנטנות ומתקני תלייה לטלוויזיה. מכלי דלק ומשאבות. 

בכל אוטוקראוון יש גם פרזול ועיצוב משלו, אפשר להרגיש ממש בבית. 

אוטוקראוון למשפחה

משפחות רבות בוחרות להסב רכב שלהן למודל של אוטוקראוון כדי לצאת לטיולים עם הילדים בלי לשלם על בית מלון ולעבור חוויה ירוקה בחיק הטבע למשך כמה זמן שהם רוצים.

יש רכבים שאפשר להסב אותם ולהפוך אותם לבית שלם עם מיטות לילדים ולהורים. כמובן שכל דבר שנעשה בקרוואן, נעשה בדגש על נוחות, כי אומנם זה כיף לישון בקרוואן בחיק הטבע, אבל זה גם צריך להיות נוח. 

ובנוסף לאבזור הבסיסי של כל קרוואן, יש הרוכשים מוצרים משלימים כדי להפוך את השהייה או הפיקניק והטיול שלהם למושלמים. התחום של שהייה בטבע התפתח מאוד בשנים האחרונות ומדובר על לא פחות מפינוק מושלם.

ואם כבר השתמשתם הרבה מאוד ב"בית מלון" הנייד שלכם, תמיד אפשר לפנות לחברה מקצועית כדי שתשפץ כל דבר שהתבלה וזקוק לחידוש ושדרוג כמו גם אבזור נוסף, סידור מחדש של פנים הקרוואן, זאת בהתאם לכל תקציב. 

מכונת כביסה ניידת, גזיבו ועוד

חווית המגורים או הטיול בבייבי החדש שלכם- אוטוקראוון יכולה להיות מאוד מפנקת, אם תציידו אותו בכל מה שצריך כדי שיהיה לכם הכי נוח.

בין הציוד והאביזרים המוצעים אפשר למצוא: עגלה לקמפינג, קיש דוש עם משאבת מים. מיכל מים של 20 ליטר. מנגלים לסוגיהם. שולחן מתקפל. גזיבו, מטאטא ויעה (גם בטבע יש מה לנקות…). רשת הצללה. מכונת כביסה ניידת. 

אפשר גם לרכוש שירותים ניידים נגררים לקרוואן, אם כי ברוב החניונים המסודרים עבור קרוואנים ואוטוקארוונים יש שירותים ומקלחות. 

בעצם הכל הופך למאוד נוח. החל מחווית השינה ועד ההתנהלות בקרוואן. מבשלים בתוכו, או עושים בחוץ על האש. מתחברים לחניון שיש בו שולחנות וכיסאות, מתקני שעשועים, כאשר מדובר במשפחה שנוסעת לטייל עם הילדים. יש אין סוף נוחות בחניונים הללו שנועדו להקל ולתת מענה לפתרונות שונים של טיול או מגורים ב אוטוקראוון.

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה