אוטוקרוואן למכירה יד 2

אוטוקראוון הוא שילוב של רכב ושל בית, מאוד פשוט. אם תרצו "בית על גלגלים", או בית נייד שאפשר לנסוע אתו בכל רחבי הארץ, לחנות אותו איפה שרוצים ולהתחיל לחיות בחיק הטבע.

ישראלים רבים היום הבינו את הפוטנציאל של רכישת אוטוקראוון ויש גם מי שמחפש אוטוקרוואן למכירה יד 2 כי זה באמת לא משנה אם הוא יד שניה, העיקר שהוא יהיה נוח ותקין.

הסיבה לכך שאנשים מוכרים אוטוקראוון היא שהם פשוט משתדרגים במשך הזמן או החליטו שהם צריכים אוטוקראוון יותר גדול ויותר משודרג, אבל הם בהחלט לא מוותרים על החוויה של בילוים בארץ בלי לשלם על בית מלון וצימר.

לרשותם של בעלי הקרוואנים, חניונים מיוחדים שחלקם גם מספקים שירותים ומקלחות ויש אוטוקרוואנים שגוררים אחריהם שירותים כימיים.

אוטוקראוון – מעמיסים ונוסעים

החלק הכי טוב בכך שיהיה לכם קרוואן הוא אם תרכשו אוטוקראוון למכירה יד 2, תוכלו לטייל בכל הארץ ולחסוך הרבה כסף. לא תצטרכו לשבור את הראש איפה ללון וגם תוכלו לנוע אתו ממקום למקום וכל פעם לטייל באזור אחר. זה החופש שלכם ושל כל מי שיש לו אוטוקראוון ויודע את היתרונות של הטיולים האלה. הם בכלל אבל ממש גם לא דומים לטיולים עם רכב משפחתי. יש משהו מאוד מלכד וחווייתי בכך שכל המשפחה גרה בקרוואן. שכולם חיים אחד עם השני במשך שבוע או כל פרק זמן אחר של טיול. הם צריכים להסתדר אחד עם השני, לפעמים מגלים אחד את השני. לומדים לעבוד כצוות. כולם ביחד עושים אוכל, מתארגנים, שוטפים כלים בתורנות. לוקחים אחריות על הטיול ועל מה שקורה. אפשר לעשות בחוץ על האש, להקים אוהל ולהתרווח בשמש. אפשר להיות אחד עם השני כמו שלא תצליחו להיות אם הייתם למשל במלון כי פה זה רק אתם נטו, אתם והמשפחה וזו חוויה אחרת לגמרי.

לטייל כמו בארה"ב ואירופה

האמריקאים והאירופאים כבר שנים יוצאים לטייל עם אוטוקראוון וכל הזמן מחליפים לדגמים אחרים בגלל זה גם שם אפשר למצוא אוטוקראוון למכירה יד 2. לארץ כל הטרנד הזה הגיע באיחור משום שבעבר המס על רכישת קרוואנים היה גדול מאוד אבל בשנת 2015 הורידו בישראל את המס על קרוואנים , ולכן היום זה הדיל הכי משתלם לכל מי שרוצה לנסוע לטייל כל פעם במקום אחר וליהנות מישראל היפה.

מחירי האוטוקרוואנים נעים בסביבות ה-100,000- ₪ וביד שנייה אפשר להשיג כמובן במחיר נמוך מאוד. זוהי הזדמנות לרכוש רכב-בית כזה ולנסוע אתו לטייל בכל עונה, לחוות יחד עם כל המשפחה חוויות שונות מאשר יציאה לטיול בבית מלון או לינה בצימר. זה רק אתם והאוטוקרוואן שלכם.

כמעט בכל אתר בארץ- יש חניון של אוטוקרוואנים

פרישת החניונים המיועדים לאוטוקרוואנים מלמדת על תכנון מדויק. הרעיון המרכזי הוא שהחניונים הוקמו ליד מסלולי טיול ואתרים מוכרים בהם ירצו לבקר בעלי האוטוקרוואנים. בחניון הכוכבים בבורגתא למשל יגבו מכם 150 ₪ ללילה עבור החנייה במקום. זה כולל חנייה, חיבור לחשמל, שירותים ומקלחות, שולחנות וכיסאות, חיבור למים. מנגלים בשטח, עצים למדורה, נקודות להבערת אש, השכרת ציוד לקמפינג ואם תרצו יש גם ארוחת בוקר בתשלום למרות שהכי כיף זה להכין לבד את כל האוכל במשך כל ימי הטיול ובכל זאת, אם תרצו להתפנק.

באזור של החניון הזה תוכלו ללכת לטייל בנחל אלכסנדר בו יש תצפיות רבות. יש שם גם צבים בנחל. תוכלו לבקר בחורבת סמארה ולראות את הנוף הנשף ממנה ובעיקר בעונות הפריחה. ליד נחל אלכסנדר יש את אגמון חפר, מקום מקלט לציפורים. יש בו אגם מלאכותי, נקודות תצפית ודקים מעץ. פארק איטליה גם הוא לא רחוק משם. יש בו מסלולים מישוריים להליכה או רכיבה על אופניים. משם תוכלו לבקר בגשר הצבים ולאורך הנחל יש אזורי צל. לא רחוק משם פארק אוטופיה גם בו תוכלו לבקר.

כל מה שאתם צריכים עכשיו זה רק אוטוקראוון למכירה יד 2 ואתם הולכים לחגוג.

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה