אוטוקראוון מאובזר למכירה

הטרנד הלאומי הכי גדול היום הם טיולי הקרוואנים. מה שהיה נכון לאירופה וארה"ב הפך להתמכרות ישראלית ובצדק. יש בטיול קרוואן את כל מה שצריך כדי ליהנות באמת מהטבע. לנוח. לקחת הפסקה מהחיים ולשקוע בשלווה ובנוף.

בשנים האחרונות כך מדווח, יש עלייה של 100% במכירת הקרוואנים ואם אתם מחפשים אוטוקראוון מאובזר למכירה, הגעתם למקום הנכון.

אוטוקראוון דגם איווקו למכירה. מיועד לחמישה אנשים. כולל אבזור סטנדרטי: מזגן, וילונות ורשת נגד יתושים, 3 חלונות נפתחים, מערכת מים חמים על גז. חלון גג,  תא אחסון. פינת ישיבה שנפתחת למיטה זוגית, פינת ישיבה שהופכת למיטה וחצי או למיטת טריפל 3 קומות או למיטת קומותיים. יש אחסון תחת למיטות.

בשירותים ובמקלחת יש מיכל מים של 120 ליטר, מקלחון כולל רצפה וגם וילון, חלון אוורור בתקרה, שירותים כימיים כולל הדחה וכיור. במטבח יש מקרר 80-140 ליטר, כיריים עם 3 להבות וכיור נירוסטה. מערכת החשמל עם שקעים של 220V ותאורת לד  V12.

ארה"ב זה כאן- טיולי קרוואנים

בטיולי קרוואנים בחו"ל, נהוג לטייל אלפי קילומטרים. בארץ הקטנה שלנו תרבות הטיולים קצת שונה. הישראלים אוהבים להתמקם עם הקרוואן באיזה חניון ולעשות קמפינג. אבל כאשר יש לכם קרוואנים, כל הטיול נראה אחרת. הוא נראה קרוב, ממש בחיק הטבע. הירוק יותר ירוק והאוויר יותר צלול. זה לא אקראי שטיולי קרוואנים כל כך תפסו את הישראלים, יש בזה משהו כל כך בסיסי וטבעי שכל בן אדם צריך לפעמים. את ההפסקה האמתית הזו בטבע הבריא. זה לא כמו לשהות בצימר (ולשלם המון) ובטח שלא כמו להיות בבית מלון. מי שיוצא לטבע עם קרוואן, מרגיש את הטבע וחי אותו במשך כל השהות שלו בחניון.

עכשיו לקראת הקיץ שאוטוטו יגיע, רבים מחפשים אוטוקראוון מאובזר למכירה ויש היצע משובח מאוד. ההבדל בין קרוואן לאוטוקראוון הוא שבאוטוקראוון אתם גם נוהגים וקרוואן נגרר מתחבר לרכב שלכם. זה סיפור אחר, זה גם סיפור טוב אבל אחר.

המפנה הגדול של תרבות טיולי האוטוקראוונים התרחשה בארץ אחרי שהממשלה הורידה את המס עליהם. כעת המחירים הם ברי השגה ובתמורה לכ-100,000 ₪ אפשר לרכוש אוטוקראוון מאובזר לחלוטין. כמה חופשות וכבר החזרתם את ההשקעה. 

כל קרוואן והטבע שלו 

כל דגם של אוטוקראוון מאובזר למכירה כולל אבזור אחר, מיועד למספר מסוים של אנשים ומשודרג בהתאם לצרכים. בחיק הטבע הוא הופך לבית לכל דבר סביבו מתקיימת השהייה. מתקלחים בו ומבשלים בו ויש גם כאלה המצוידים בשירותים כימיים.

מדובר על חוויה שמחברת את המטיילים אל המקום עצמו. קצת הישרדות אבל בתנאים של בית מלון בלי לשלם עליו. החיסכון הגדול והחוויה המיוחדת, היא זו שגורמת להרבה ישראלים היום להתעניין ברכישת קרוואן למכירה או להשכרה. 

ברוב הקרוואנים יש מטבחון עם כיור, מקרר וכיריים. מיטה זוגית אחת, פינת ישיבה שגם היא הופכת מיטת שינה או שתי מיטות יחיד. כאשר מדובר במשפחה עם ילדים יש גם קרוואנים המיועדים לשישה אנשים.

תאי האחסון שבקרוואן מיועדים לאחסון הפריטים והציוד. יש קרוואנים עם טלוויזיה ומכשיר די.וי.די. תנורי חימום, מקלחת וחלונות כולל חלון גג דרכם אפשר להרגיש ולחוש א הנוף. היערכות נכונה בתוך האוטוקראוון עצמו, תהפוך את החופשה לנוחה ונעימה עבור כולם.

הישראלים אוהבים לשדרג את הקרוואנים שלהם 

מרבית הישראלים שרוכשים אוטוקראוון מאובזר למכירה אוהבים לשדרג אותו. יש מגוון רחב של עזרים ותוספות שעשויים למקסם את הנוחות והפינוק בשהייה בשטח. אפשר לקנות גם מרקיזה, מדרגות עליה לקרוואן, התקנת גג סקייטלייט, להגדיל את קיבולת מיכל המים. להצטייד במערכות מולטימדיה, מכלי מים נוספים, גנרטורים וגם אוהלים למי שרוצה לעשות קמפינג בחוץ. ויש גם מערכות סולאריות, מקלחת חיצונית ועוד.

החניונים המותאמים לקרוואנים אינם חניונים רגילים. הם צריכים להיות מספיק מרווחים עם שטח אדמה גדול ונגישות לכלי רכב כמו אוטוקראוון. יש חניונים שיש בהם חיבור למים וחשמל. בחירה של חניון חייבת להיות בתוואי הטיול שלכם. חשוב לבדוק מהי מידת הנגישות במקום, מהו הנוף הנשקף משם והאם זהו חניון מוסדר ומסודר לקרוואנים. האם יש בו שירותים ומקלחות (אומנם לכם יש באוטוקראוון אבל עדיין צריך לברר). בינתיים ממה שעולה יש כמה חניונים מצטיינים שצריך לחנות בהם חניון קרוואנים בפארק בהירדן וחניון מרחב השקט הטבע באלמגור.

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה