אוטוקראוון למכירה ‌‌

ישראלים רבים כבר גילו את טיולי הקרוואנים עם המוטורהום- אוטוקראוון ויש היום קבוצה גדולה של ישראלים שיש להם אוטוקרוואנים. הם נפגשים לטיולים משותפים, נפגשים בחיק הטבע ונהנים מחופשות בארץ. הם לא צריכים להזמין מלון כי האוטוקראוון שלהם זה המלון, הם לא צריכים לבדוק מחירים של צימרים, הם פשוט אורזים את כל המשפחה, כולם נכנסים "למלון הנייד" והם יוצאים לטייל. הם עושים את זה לא דווקא בתקופה החופשות והחגים, אלא מתי שהם רוצים ומתחשק להם. טיולים בין העונות. טיולים המאפשרים להם להגיע לכל מקום בארץ במזג האוויר הנכון ולשאוף את האוויר הטוב של הטבע. זה בית הקיט הפרטי שלהם. 

יש הבדל בין אוטוקראוון לבית קרוואן נגרר. מוטורהום שזה אוטוקראוון זה רכב שהוא גם קרוואן וקרוואן נגרר המתחבר לרכב. חלק המגורים נמצא בחלק האחורי של הרכב והוא חלק אינטגרלי ממנו. לאור הביקוש הגדל והולך של אוטוקרוואנים בארץ רבים מחפשים אוטוקראוון למכירה ‌‌.

לטייל בישראל במוטורהום – אוטוקראוון זה להגשים חלום

ישראל ארץ של נופים והיא מציעה הרבה מאוד טבע יפהפה. הכול נמצא יחסית בשטח קטן ולכן אם יש לכם אוטוקראוון, אתם יכולים להגיע בשבוע של טיול מהצפון לדרום ולזכות לראות את כל הפריחות שבדרך. יש בארץ הרבה שמורות טבע, גנים לאומיים, אתרי טבע, חופי ים ומסלולי הליכה למטיבי לכת ולמשפחות. תחום הטיולים מאוד חזק בארץ גם למשפחות עם מכוניות, גם לרוכבי אופניים עם מסלולי שטח מאתגרים לאוהבי נהיגת השטח. לכן אם יש לכם  אוטוקראוון, תוכלו לפגוש את כל היופי הזה בכל מיני מקומות וליהנות מטיולים בחיק הטבע, מחוברים אליהם ממש כיוון שכאשר אתם עושים טיולים עם אוטוקראוון, אתם חיים סביבו ומנהלים את כל הטיול אתו, כך שהוא הופך לחלק מהנוף בעצמו.

לפעמים בחניונים של אוטוקרוואנים תוכלו לראות גם מודעות של אוטוקראוון למכירה ‌‌. מי שמוכר אחד כזה, לא ויתר על השימוש בו, הוא פשוט השתכלל…

טיול של גיבוש

ישראל היא ארץ אידיאלית לחופשה ואירועים בחיק הטבע. היום אחרי שלרבים מהישראלים יש כבר אוטוקראוון, יש הרבה חניונים שמציעים את השירותים שלהם לטובת הטיולים האלה. הם מציעים, מקלחות ושירותים, שולחנות וספסלים, קמפינגים שלמים שהמטרה שלהם היא לעודד את היציאה לחיק הטבע עם הקרוואן.

אם מצאתם אוטוקראוון למכירה ‌‌ ואתם מתכוונים לצאת לטייל, יש כמה דברים שכדאי לכם לעשות קודם לפני שאתם יוצאים לטיול, כדי להפוך אותו לחוויה טובה עבור כל המשפחה. ראשית אם רכשתם אוטוקרוואן בוודאי התאמתם אותו למספר בני המשפחה שכן יש אוטוקראוון לשני מקומות ועד שישה.

דבר שני גם אם אתם יוצאים לטיול, אתם חייבים לתכנן את המסלול ואת המקומות שבהם אתם רוצים לבקר. מומלץ להחליט מראש, ממש כמו בכל טיול על המקומות שאתם רוצים להיות בהם. את האוטוקראוון מומלץ לחנות בחניון שממנו אפשר לצאת לטיולים נחמדים באזור.

יש להצטייד בכמויות של מזון כדי לבשל במשך כל הימים שאתם מתכוונים לשהות בשטח. כל הרעיון של בילוי באוטוקראוון הוא שתבשלו ותתנהלו סביב הקרוואן ולא תצטרכו ללכת לשום מסעדה באזור, זהו החיסכון הגדול של טיול הכי זול כאשר הקרוואן הוא זה שאמור לספק לכם את כל השירותים שאתם צריכים לקבל. אתם יוצרים את הבילוי ואתם יוצרים את האווירה.

אין כמו טיול עם קרוואן לגיבוש משפחתי. כולם נמצאים ביחד כמה ימים, ישנים ביחד, מבלים ביחד וזוכרים את הטיול הזה לכל החיים.

לטייל כמו באמריקה

אמריקה ואירופה הן מדינות הקרוואנים. לארץ זה מגיע באיחור רב ורק לאחר הורדת המיסים על רכישת קרוואנים מה שהקפיץ לחלוטין את המכירות שלהם. יש הרוכשים קרוואן נגרר ויש הרוכשים אוטוקראוון. מי שרוכש קרוואן נגרר שמתחבר לרכב, יכול גם להיפרד מנו בחניון של הקרוואנים ולצאת לטייל עם הרכב הפרטי שלו.

אבל החוויה האמיתית היא באמת למצוא אוטוקראוון למכירה ‌‌, לקחת את כל המשפחה, את כל הציוד שאתם זקוקים לו ולהתבסס בחיק הטבע הקסום, רק אתם והקרוואן שלכם. לבלות אחד עם השני מול הטבע הירוק והשמיים הכחולים.

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה