אוטוקראוון להשכרה

הקיץ מתחיל ואתו עונת הטיולים, אם כבר הצטיידתם ברכב אוטוקראוון להשכרה, הנה לפניכם כמה אטרקציות ומסלולי טיול במים בצפון שזה הכיוון בדרך כלל בכל קיץ, כדי שיהיה לכם איפה להצטנן.

הדבר הראשון שתצטרכו לעשות לפני כל יציאה לטיול רטוב היא כמובן, לקחת כל מה שאתם צריכים כדי לטייל בנוחות. נעלי טיולים, לא לשכוח כובע ומים לדרך. יש למצוא חנייה מוסדרת באזור או להגיע הכי קרוב למסלול ולצאת עם תרמיל ומקל….

מסלול טיול נחל השופט- מרבדים צבעוניים של פרחים

הכניסה לנחל השופט היא מכביש 66. נוסעים דרומה לכיוון צומת מגידו, קרוב לקילומטר ה-28 נוסעים מערבה (יש שילוט) ליערות מנשה. חולפים כמה קילומטרים על אזורי פיקניק ובסוף יש פניה לנחל השופט.

במקום תמצאו את חניון חרובים ובו תחנו את אוטוקראוון. על גדות הנחל תוכלו לעשות פיקניק וליהנות מהנוף. תחילת המסלול של נחל השופט היא בעין אמי שליד קיבוץ עין השופט ומכאן שמו של הקיבוץ והנחל גם יחד. בסופו של כל חורף וגם באביב פורחים במקום מרבדים של פרחים צבעוניים ויפים. תוכלו לחזות בפריחתה של כלנית, רקפת, חרצית ועוד. גדות הנחל מתברכים בצמחיה ועצים כמו אולמוס שעיר, שיחי פטל קדוש, עצי ערבה ועוד.

מסלול הטיול לעין השופט מתאים למשפחות, לזוגות וליחידים וכן יש מסלול המותאם לנכים. משום כך אם אין בבעלותכם רכב או שאתם רוצים לטייל למשך כמה ימים תוכלו לפנות למודעה של אוטוקראוון להשכרה ולבלות את החופשה האולטימטיבית בחיק הטבע הירוק והרגוע.

נוסעים לשוויצריה הקטנה עם אוטוקראוון להשכרה

אחרי שסגרתם על אוטוקרוואן להשכרה, תוכלו לצאת לטיול בכרמל ולהשתכשך בנחלים כלח וגלים. אין דבר שיותר מתאים לעשות בקיץ, מאשר להרטיב את הרגליים במי נחל טבעיים. שני הנחלים הללו יורדי מהכרמל לחוף הים התיכון והם מהיפים ביותר באזור. יש כמה מסלולים ביניהם תוכלו לבחור בחורש של הכרמל, לראות פריחה נפלאה ולהיכנס למערות באזור.

תחילתו של המסלול בחנייה של פארק הכרמל, יש במקום סימון אל נחל כלח. תוך שניות תמצאו את עצמכם בחורש ירוק ים תיכוני של עצי אלה ואלון, קטלב אדומי, עצי כליל החורש בפריחתם האדומה המרהיבה, עצי ער-אציל ועוד. מאוד נעים לטייל במורדותיו של הנחל ומשום כך הוא זכה לכינוי "שוויצריה הקטנה".

אחרי הליכה של כ-1.5 ק"מ, תגיעו לסימון שבילים אדום ובסמוך אליו שביל המגיע לקיבוץ בי אורן. את נחל כלח חוצה גשר שהנו שריד של עבודת הבריטים באזור עוד ממלחמת העולם השנייה.

נחל גלים, חי בר הכרמל וצמחי בר

המשכו של המסלול לאחר קילומטר הוא עד לסימון כחול למקום בו נפגשים שני הנחלים ומתחיל נחל גלים. למעשה המסלול המוביל אל נחל גלים הוא יובל שלו. חלק משטחו של הנחל מגודר ושטח של 6500 הוכשרו לקיום חי בר הכרמל כדי למנוע הכחדה של בעלי חיים. תוכלו לפגוש את עז הבר, איל הכרמל, היחמור, כבש הבר ואם יהיה לכם מזל גם נשר "טס". במקום גם צמחים נדירים כמו לוטם מרווני, לוטם שעיר, סחלבן החורש, דבורנית שחומה ועוד.

השמות הללו בוודאי לא אומרים דבר אבל הטיול עצמו מרשים, בתוך צמחיה נדירה וקיומו הרב גוני של הטבע על המעופפים, בעלי החיים והחורש.

אין ספק שרק אם תשכרו אוטוקראוון להשכרה תוכלו להגיע לעוד כל מיני פינות חבויות ונדירות שההליכה בהן היא חוויה צרופה לגוף ולנפש.

נחל תבור- שכיית חמדה בשלל צבעי פריחה

סגרתם על אוטוקרוואן להשכרה אפשר להתחיל להעמיס ציוד ולהצפין עם כל המשפחה לכיוון נחל תבור, הנחל בו כל השנה זורמים מים ונוף צבעי פריחה עוטף אותו מכל צדדיו. זהו אחד ממסלולי הטיול הכי מומלצים בגליל וגם בקיץ ניתן ליהנות מהמסלול.

הנחל נמצא דרומית להר תבור מכביש 65 אז יש לפנות מזרחה לכיוון קיבוץ גזית. נחל תבור זורם מצפון מערב באזור הר תבור ומצפון מזרח נמצא הר יבניאל. הוא זורם מהרי נצרת ומתנקז לירדן. במסלול הטיול תוכלו ליהנות מהצמחייה והעצים האופייניים למקום כמו אלון תבור, שיטה מלבינה, שיזף מצוי, אלה אטלנטית ועוד. לאורך אפיקו של הנחל צמחיית נחלים כמו שיח אברהם, הרדוף הנחלים, ערבה מחודדת ועוד.

ראו גם: אוטוקראוון למכירה

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה