אוטוקראוון יד 2

אם גם אתם נכנעתם לטרנד הקראוונים האמריקאי, אולי אתם בחיפושים אחרי קראוון נגרר, קראוון נייד או אוטוקראוון יד 2, אז רגע לפני שאתם רוכשים קראוון מכל סוג, ננסה להבין מה זה בעצם אומר להחזיק קראוון, ולמה הטרנד הזה נהיה כל כך פופולרי בשנים האחרונות? מהם הסוגים השונים של הקראוונים שיש ומה ההבדלים ביניהם? ולבסוף, הכי חשוב, כשמחפשים לקנות קראוון מה צריך לדעת? 

חיים עם קראוון הם כבר תרבות של ממש בארה״ב ובאירופה. בארה״ב המגורים בקראוון ושכונות קראוונים הם דבר נפוץ למדי, אם כי הקראוונים בשכונות הללו משרתים את מטרת המגורים בלבד ולא משמשים כרכב לטיולים. הקראוון הוא אכן בית, אך מה שנוח בו זה היותו נייד. לכן, אנשים רבים בוחרים להחזיק קראוון ולנסוע לטיולים ברחבי המדינה או היבשת שלהם. אין ספק שקראוון מציע חווית טיול אחרת, שאוהל ושק שינה לא מציעים. היכולת ללון בשטח בנוחות לא משתווה לפתרונות יצירתיים אחרים. בדומה ליאכטה שעוגנת על המים ועל חופים ונמלים נהדרים, הקראוון עוגן בתוך שמורות וחניוני לילה המצויים בלב ליבו של הטבע. 

סוגי קראוונים

קראוונים באים בכל מיני צורות, גדלים ותנאים, אותם ניתן להתאים לצרכים ולתקציב שלכם. קראוונים יכולים להיות בגודל של אוטובוס נוסעים ולהכיל משפחה שלמה של יותר מחמש נפשות. לרוב החלוקה היא בין קראוונים ניידים, לבין קראוונים נגררים. קרוואן נגרר מצריך רכב שיגרור אותו, וקראוון נייד הוא בדרך כלל רכב משל עצמו. ישנם גם קראוונים למטרות שונות: מרפאה וטרינרית ניידת, קראוון כיתת לימוד, מספרת חיות מחמד ניידת, ניידת שידור, משרד נייד, קרוואן מטבח ועוד. 

טרנד עולה בישראל הוא שימוש בקרוואן כצימר. ניתן למשל למצוא קרוואן או אוטוקראוון יד 2 ולהתאים אותו למגורים לטווח קצר. כל קרוואן שמכיל מטבחון, מיטה, מקלחת ושירותים יתאים על מנת להשכירו לפי יום. זוהי דרך מצוינת לייצר הכנסה בלי להתאמץ יותר מידי. 

קראוון – בית בתקציב נמוך עם נוף משגע

קרוואן יכול לשמש גם למגורים, והוא מהווה תחליף מצוין למי שרודף אחרי הדירה החלומית, ומאס במחירים הגבוהים של שוק הנדל״ן בישראל. קרוואן יד ראשונה יכול להגיע גם למאות אלפי שקלים, אך ניתן גם למצוא אוטוקראוון יד 2 בהשקעה מינימלית של עשרות אלפי שקלים. באמצעות קראוון תוכלו לטייל בכל רחבי הארץ עם הבית שלכם. אין עוד דרך כזו לטייל, במיוחד כי עם קרוואן אפשר לחנות על חופים, צוקים ובתוך השמורות הכי יפות ומדהימות בארץ, הטבע מעולם לא יהיה כה קרוב. 

עם הקרוואן החיים כבר לא כל כך מלחיצים. עובדים מהבית, מוקפים בטבע ובשלווה האינסופית שיש לו להציע, ולכן השלווה הופכת פנימית. כבר לא צריך לנסוע כמה שעות בכל סוף שבוע רק כדי להגיע לשמורות עמוסות במטיילים, הארץ היא לרשותכם בכל זמן, גם באמצע השבוע. 

מה צריך לדעת כשמחפשים קראוון יד 2?

בחיפושים אחר אוטוקראוון יד2, יש לוודא כמה מרחב מחייה יש לקראוון להציע: כמה מיטות, כמה פינות ישיבה, האם הן נפתחות למיטה? ובעיקר, כמה נפשות הקרוואן אמור להכיל? כמה חלונות, האם יש חלון בגג, האם יש איחסון עודף, מהו גודלו של מיכל המים, איזו סוג שירותים יש – כימיים או ידניים? האם הקראוון מכיל מקרר, כיריים מגז או חשמליות ועוד. כל אלו אמורים להתאים לצרכים שלכם: למשל, במקרה והקראוון לא בהכרח צריך להשקיע בכיריים עם גז, ובמקום איחסון אך כן יש להשקיע בנראות, במיטה שאינה נפתחת וכו׳.

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה