אוטוקראוון יד 2

מוטורהום, ויש גם כאלה שמחפשים עכשיו קרוואן נגרר. זה לא דומה לשום חווית טיול אחרת שהייתה לכם וגם לא תוכלו לדמיין את זה, עד שלא תעמיסו את כל המשפחה על הרכב ותיסעו לחופשת הקיץ שלכם. תוכלו לגלות, כי אתם לא היחידים שחשבתם על החופשה הזו בחיק הטבע, לא רק בגלל הקורונה, אלא בגלל שטיולי קרוואנים הפכו לנוף שגרתי במפת הטיולים בארץ. הרבה מאוד זוגות ומשפחות מצוידים באוטוקראוון הולכים לגמוע את הטבע, מתוך תוכו מה שנקרא. לא מרחוק. לא מאיזה צימר שאת התשלום עליו תגמרו לשלם בקיץ הבא, אלא ממשהו שהוא שלכם, ואתם מטפחים. נוסעים אתו, ישנים בו, מבשלים בו ומתלכדים בתוכו. אין כמו טיולי משפחות בקרוואן ואין כמו טיול בחיק הטבע ממש, בלי לשלם על לינה באיזה בית מלון או צימר. 

הבית הזמני שלכם זקוק לרשימת קניות

אם אתם מתכננים לצאת לטיול בקרוואן אם זה אוטוקראוון יד 2 או כל קרוואן אחר, תגידו יפה שלום לבית שלכם לכמה ימים ותתחילו להכין את רשימת הקניות לציוד הקמפינג שתצטרכו כדי שהטיול והשהייה שלהם בטבע יהיו מושלמים. 

למרות שמדובר בטיול לא "מלוקק" בבית מלון, הוא עדיין חייב להיות נוח ומפנק והוא בהחלט יכול להיות כזה אם תקפידו לרכוש את הציוד הנכון לטיול שלכם. יש ציוד שיכול להישאר קבוע בקרוואן שלכם ויש ציוד שאתם צריכים לרכוש לקראת הטיול. החליטו מראש גם מה מסלול הטיול שלכם. האם אתם מתכננים לחנות בכמה חניונים או רק באחד מסוים. איפה אתם רוצים לבקר. תכננו מסלול טיול שיספק את הרצונות והמאווים של כל בני המשפחה ויהיה לכם טיול חוויה לכל החיים. תצטרכו לרכוש את כל הציוד בהתאם לטיול עליו תחליטו אם זה טיול אופניים או טיול ג'יפים, או טיול למטיבי לכת באזור חניון הקרוואנים ולהצטייד בהתאם. 

מה שבטוח תצטרכו לבוש מתאים וציוד שמתאים לסוג הטיול. 

מה לקנות לטיול אוטוקראוון?

רכשתם אוטוקראוון יד 2, מזל טוב, עכשיו תתחילו להצטייד בכל מה שאתם צריכים כדי שהטיול שלכם יהיה שלם ומוצלח. דבר ראשון, כיוון שאתם הולכים לישון בו, אתם זקוקים למצעים ומוצרי שינה כמו שמיכות, כריות ועוד. אל תשכחו תכשיר דוחה יתושים שיכול לעשות לכם את ההבדל בין לילה לבן ללילה טוב. פנס וסוללות, ועששית או פרוז'קטור שיאירו את הדרך החוצה, אם תרצו למשל לצאת לשירותים בחניון. 

למטבח שלכם תצטרכו לרכוש כלים בלתי שבירים חד שימושיים או רב שימושיים, קרש חיתוך, אמצעי חיתוך וכל אביזר או כלי אחר שתזדקקו לו במטבח שלכם. כלי הבישול צריכים להתאים לכיריים שיש לכם בקרוואן ואתם לא צריכים לקחת מטבח שלם, הסתפקו במועט והצטיידו רק במה שאתם חייבים. המינימום שבמינימום. 

בנוסף הצטיידו בכלי ניקוי לכלים ולאזור המטבח.

אל תשכחו מפת שולחן, אין מראה יותר יפה משולחן של חניון קרוואנים עטוף במפה יפה, כאילו וממש מעבר לגדר נמצאים שדות הלבנדר של טוסקנה. שומרי שבת כמובן צריכים לזכור להצטייד בפלטת שבת.

אם יש לכם בקרוואן שירותים כימיים אתם צריכים להצטייד בכלי ניקוי ובנייר טואלט. מוצרי אמבטיה ושירותים, וגם לא יזיק לכם ריח טוב בתוך הקרוואן. הכל כל כך קרוב רצוי לבשם את השירותים אחרי השימוש.

שימרו על הניקיון של האוטוקראוון 

אוטוקראוון יד 2, יכול להיראות מעט בלוי לכן תוכלו לכסות את המיטות בשמיכות נאות, וגם להניח שטיחונים על הרצפה כדי להרגיש בית. בנוסף חשוב מאוד לשמור על הניקיון הפנימי והחיצוני של אזור החנייה וזה דורש הצטיידות במטאטא ויעה. תצטרכו כמובן לכבס אז הצטיידו בחבל כביסה נוזל כביסה ואטבים ושקיות לאשפה. 

אם אתם שוהים מחוץ לאוטוקראוון תצטרכו שולחן וכיסאות כמספר המשתתפים בטיול, שמשיה כדי להצל מפני השמש. מחצלת וסוכך. אף אחד לא מוותר על ברביקיו בחיק הטבע, כלומר מנגל ולכן הצטיידו בכל מה שקשור בכך. מנגל, פחמים. את הבשר תוכלו לרכוש בדרכם לטיול או במהלכו בעיר הקרובה לחניון בו אתם חונים. 

יש מטיילים שלא מוכנים לוותר על מדורה. הצטיידו במה שצריך כדי להרגיש מסביב למדורה, כל המשפחה זו בהחלט חוויה אמתית. 

ואל תשכחו מפות ומסלולי טיול. זה יעזור לכם לנצל את המקום לראות ולחוות כמה שיותר אתרים.מי שמתלהב מכל הנושא של אוטוקרוואנים, אם למגורים ואם לטיולים בארץ, יכול למצוא גם אוטוקראוון יד 2 במחיר מצוין. עכשיו בעידן הקורונה, אין טיול יותר מפתה מטיול עם אוטוקראוון או בשמו הנוסף 

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה