אוטוקראוון

משנה לשנה רואים יותר ויותר רכבי אוטוקראוון מתגלגלים בכבישי ישראל בדרך לטיול או בדרך לחנות לכמה חודשים באיזה חניון ולהתמזג עם הטבע. מאז שנת 2012 בו הורידו את המיסים על רכישת קרוואן ישראלים רבים רוכשים אותם ונהנים כל שנה לצאת לטייל עם המשפחה בעלויות חסכוניות אבל בטיול שהוא חוויה של ממש.

יש הבדל עצום בין טיול עם המשפחה ויציאה לצימר או בית מלון. שוהים עם עוד אנשים, אי אפשר להתעלם מאחרים, הטיול כבר לא הופך לפרטי. לילדים משעמם, אז יוצאים החוצה לחפש מה לעשות אתם. אטרקציות לילדים עולות עוד כסף, רוצים גם ללכת לאיזו מסעדה וזה עוד עלויות ובסוף כל טיול כזה מסתכם בכמה אלפי טובים.

העלויות הגבוהות לצרכי לינה, אוכל וכניסה לאתרים הם בעצם הגורם שמרתיע ישראלים רבים מטיולים בארץ, אבל ככל שמדובר על אוטוקראוון העלויות צונחות לרמות שגורמות לזוגות ומשפחות לא להפסיק לטייל גם בחורף וגם בקיץ ובארץ בכל עונה תמיד יש מה לראות.

אוטוקראוון- הטיול האולטימטיבי בעידן הדיגיטלי

אנו חיים היום בעידן קשוח של התרחקות אנושית זה מזה ובכלל. אנשים יוצאים לעבודה בבוקר וחוזרים בערב. הם מחמיצים המון דברים אבל הם רוצים להצליח, וההשקעה הזו היא תובענית והיא פוגעת באיכות החיים.

אם הם לא ייקחו את עצמם מדי פעם לאיזה טיול בטן-גב, הם לא יוכלו להמשיך. הגוף והנפש דורשים הפסקה וזו חייבת להיות חוויה מאוד שלווה ועמוקה וזה בדיוק מה שעושים עם אוטוקראוון.

כאשר אנשים רוצים לעשות הפסקה מהטכנולוגיה בין אם הם עובדים בחברת הייטק ובין אם הם עובדים במקצוע אחר ויושבים במשרד, הם רוצים כמה שיותר ירוק מול העיניים. טיול כזה שמספיק להסתכל על הנוף בשביל לנקות את הראש ואם מדובר בכמה ימים רצופים, אין ספק שחוזרים מטיול כזה עם אנרגיות חדשות כאשר בזמן הטיול חווים שקט ושלווה כמו שאפשר לספוג רק בחיק הטבע.

איזה קרוואן מתאים לכם ?

אוטוקראוון הוא רכב שיש בו כל מיני פתרונות לחיים בתוכו. יש בו מטבח, ומקלחת, ומזגנים, וכיור ושירותים מיטות ועוד כל מה שצריך כדי לחיות. זהו בית קטן שיכול לחנות בכל מקום ולהישאר שם.

בדרך כלל מדובר על סוג מסוים של רכב שיש לו חלל פנימי מספיק גדול כדי שיכיל את על מה שצריך החל ממקומו אחסון, מיטות, מטבח ועוד. גם האבזור שלו מספק את היכולת לשהות בו כמה שצריך בין אם מדובר בתאורה או מזגנים, כל מה שצריך כדי להיות בטבע ולהיכנס לישון בנוחות. לא לסבול מיתושים- בכל קרוואן יש רשתות נגד יתושים. אפשר להעמיס גם אוהל עם רוצים כדי לישון בחוץ. לקחת אתו ציוד שאתם זקוקים לו לשהייה בחוץ. כל מה שצריך בשביל לא לנסוע רחוק אלא פשוט להישאר במקום לחוויה עמוקה בחיק הטבע.

טיול עם הילדים- רק עם אוטוקראוון

זוגות ומשפחות רבות כבר רכשו אוטוקראוון לצאת אתו לטיול עם הילדים. הם יכול להתמקם בכל אחד מהחניונים שהוקמו ומתוחזקים ע"י רשות הטבע והגנים. בדרך כלל יש בחניון כזה כל מה שצריך ולכן הם יכולים לשהות ימים שלמים בו. אם רוצים לטייל אז הולכים רגלית לאתרים או למסלולים קרובים, הכל נעשה באופן מאוד ספורטיבי. זהו טיול לאנשים שאוהבים להיות בחיק הטבע, תרמילאים לשעבר שהקימו משפחות ולא רוצים להיתקע בצימר או בבית מלון. רוצים טיול פרטי לגמרי.

זוגות רבים עושים בחוכמה ורוכשים אוטוקראוון, יש כאלה שכבר עשו בו או לידו כמה הצעות נישואין, טיול כזה הוא סוג של חוויה מקרבת בה הם יכולים ללמוד אחד על השני ולראות גם איך הם מסתדרים כשהם לבד לא מוקפים בחברים, בלי טלוויזיה והסחות דעת. נטו אחד עם השני. זה יופי של מצב כדי לבחון את היחסים.

טיול עם אוטוקראווןהוא חוויה שונה ואחרת מכל טיול שאתם מכירים. הוא נוגע בנפש ברמות הכי עמוקות. קהילת חובבי הטיולים הללו מעדיפים לתפוס פינה של שקט ולא רוצים את כל עם ישראל עליהם בחדר האוכל, בלובי ובבריכה. הם בוחרים לשהות בחיק הטבע. לנצל את הירוק והתכלת ולומדים בינתיים גם כמה דברים על עצמם. סוג של מדיטציה רצופה במשך כמה ימים. כמה נפלא.

ראו גם: אוטוקראוון למכירה

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה