קרוואנים למכירה

הטרנד של קראוונים, הפך להיות נפוץ עד מאוד בשנים האחרונות בקרב הישראלים. ניתן לראות בכבישים מגוון רב של קראוונים נגררים המחוברים באמצעות וו גרירה לרכב הפרטי וכן גם רכבים המושכרים באופן מיוחד לטיולים.

קראוונים אלה משרתים משפחות רבות להנאה רצופה בטיולים בני כמה ימים וכן ניתן גם להשיג ציוד לקרוואנים לנוחות המלאה של המשתמשים בהם. יש לציין, כי כושר הגרירה של הקראוון הינו נתון שיש לשים אליו לב בעת התאמת הרכב שלכם למשימה.

 

כושר זה, נקבע על-ידי משרד הרישוי תוך שקלול נתונים, כך שכדאי לוודא כי הרכב המיועד לגרור את הקראוון מתאים לנשיאתו. נתון זה הינו החשוב ביותר טרם הרכישה, היות ותוכלו למנוע טעות כמו רכישה של קראוון שהוא נגרר שיהיה משוכלל ואיכותי במיטב כספכם ואז לגלות כי לא תוכלו לגרור אותו. לבדיקת כושר הגרירה שלכם באתר משרד הרישוי.

 

התקנה הכללית קובעת, כי קראוון נגרר למגורים צריך להיות עד למשקל של 1,500 קילו-גרם והוא ניתן לגרירה ברישיון ב' ומעבר למשקל זה, יש להצטייד ברישיון ג'. כאשר כבר בדקתם את קראוונים נגררים, יש לוודא לגבי הציוד. לאחר בדיקת ההתאמה, וודאו בנוסף אם קיימת בקראוון כף רתום שתתאים לייעודו. הקראוון חייב להיות מאושר על פי חוק על-ידי משרד התחבורה ויש להקפיד על תקינותו ואופן התקנת מרכיביו השונים, כך שיעמוד בדרישות על פי חוק. אי עמידה בתנאי משרד הרישוי וחוקים מקומיים, עשויה להוביל לקנסות כבדים, שלילת הרישיון והשבתת הקראוון.

 

ראשית, לפני רכישת קראוון נגרר למגורים, יש לבדוק את הוראות היצרן ואת הציוד הדרוש לגרירתו, נהלי תהליך הרישום של וו הגרירה ברישיון הרכב ואם התשלום עבור וו הגרירה כולל בשירות של חברת הקראוונים שתספק לכם את הקראוון. לפני שתבררו לגבי קראוון למכירה, כדאי כי תקבלו מאנשי המקצוע בתחום טיפים לתחזוקה הנכונה של הקראוון, כך שיוכל לשרת אתכם נאמנה במשך שנים. בקראוונים שמייצרות החברות המובילות כמו קריספיו קרוונס, תמצאו דגש על בטיחות ועמידות, במקביל לעיצוב מודרני ומרשים, קלות תפעול, נוחות מקסימאלית ועמידה בסטנדרטים אירופאים גבוהים.

 

יש לתכנן את המרחק הנכון מהרכב שנמצא לפניכם ובהגעה לצומת, יש לבלום מוקדם יותר, תוך התחשבות בקושי של הרכב להגיב למהירות הרגילה. בסיבובים יש להאט ולהיכנס אליהם בצורה רחבה וכן, להסתכל במראות עד ליציאה מהסיבובים. בעצירה בחנייה, יש לוודא כי  הקראוון עומד ישר ולא בשיפוע, ולהוריד את 4 הגלגלים. ההמלצה של אנשי המקצוע הינה לנעול את גלל הקראוון בסנדל. דאגו כי יהיה כל הציוד לקראוון הכולל גם שירותים כימיים ניידים, לנוחותי ותכם ונוחות האנשים הנוסעים עמכם.

קראוון נגרר למגורים של קריספין קרוונס

 

כל המידע הנחוץ לגבי בניית ושיפוץ קראוונים נגררים

לא כל חברה יודעת או מתמצאת היטב בתחום של בניית קרוואנים כך שאם ברצונכם לרכוש קראוון חדש, תוכלו לתכנן ולבנות אותו ממש כשם שאתם מתכנים בנייה של בית אך בסדר גודל קטן יותר, מה שמצריך תכנון קפדני וניצול כל חלל אפשרי בקראוון. אפשרות שנייה, היא לבצע שיפוץ קרוואנים קיימים, כך שתוכלו לשדרג אותם גם למען נוחיותכם וגם ערכו של הקראוון יעלה.

 

ציוד הכרחי בקראוון נגרר למגורים

כשם שבית ללא חשמל לא יוכל להתנהל נכון, כך גם קראוונים נגררים זקוקים למקור מתח חשמלי. על מנת שיהיה חשמל יש להצטייד בגנרטורים למכירה שיספקו לכם חשמל ולהתאימם לגודלו ולצריכתו של הקראוון הנגרר. אותו הדבר חל גם על מבנים ניידים למגורים שהם גדולים יותר. על מנת לרכוש קראוון נגרר, יש להתנסות תחילה בחוויה זו באמצעות השכרת קראוונים ואז להחליט איזה קראוון יתאים לכם מכל הבחינות והצרכים האישיים שלכם. כדאי לבחור חברה המתמחה מזה שנים בבנייה של קראוונים, שיפוץ וכזאת שמוכרת את כל הציוד הדרוש להם.

חברת קריספין קרוונס, הינה אחת החברות המובילות בתחום ייצור, תכנון , שיפוץ והשכרת קראוונים וכן ייצור קראוונים להעברת סוסים. הצוות המקצועי של החברה, ילווה אתכם מהצעד הראשון ועד למסירה של קראוון מושלם שיתאים לכם ולצרכיכם השונים, ממש כמו כפפה ליד.

 

אהבתם? דרגו את התוכן:

כוכב 12 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים (10 מדרגים, ממוצע: 4.60 מתוך 5)
Loading...
WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה