אוטוקראוון להשכרה

הקיץ זהו זמן הטיולים, זמן צבירת האנרגיה ושבירת השגרה ולכן אוטוקראוון להשכרה הוא הדבר הראשון שרבים עושים איך שמגיעה העונה. טיול בקרוואן לא דומה לשום דבר שהכרתם מטיולים. זהו החיבור הכי מידי ובסיסי לטבע, לרוגע ומטיול כזה חוזרים שלמים.

אז מהו בעצם אותו רכב טיולים שרבים מהישראלים עכשיו מחפשים כדי להפוך את הקיץ שלהם לחוויה? מדובר על רכב יחד עם קרוואן וביחד אוטוקראוון בית על גלגלים שיכול לקחת אתכם לכל מקום בארץ מצפון עד דרום. תוכלו לבלות בחיק הטבע, לשהות בחניונים וקמפינגים. לסקר באתרים היסטוריים, ללכת במסלולי טיול קלים או של מיטיבי לכת. לנסוע לבד, כזוג או משפחה עם ילדים. הטיול הכי מגניב שתוכלו להבטיח לעצמכם.

טיול כזה גם נעשה בשליטה מלאה שלכם בלי מדריך ובלי תשלום לבתי מלון וצימרים, אתם בעצם בכלל לא משלמים על לינה אתם גרים בתוך קרוואן. זה כל הרעיון. אתם עוברים דירה לשבוע-שבועיים שלא תשכחו כל חייכם.

הכי כיף זה מיני הישרדות למשפחה בטבע!

משפחות רבות עם ילדים הולכות על אוטוקראוון להשכרה מתוך מטרה לעבור ביחד חוויה שאי אפשר לחוות אותה בשום צורה אחרת. זה לא רכב שנוסעים אתו עד לאזור הטיול, זה הופך להיות המקום שלכם למשך כמה זמן שתחליטו והכל מתנהל בתוכו ומחוצה לו- זו חוויה מסוג אחר שמזכירה קצת הישרדות אבל בתנאים של מלון שלושה כוכבים.

השהייה בקרוואן, הלינה בתוכו, הקימה בבוקר אל הטבע לקולות הציפורים והכחול של השמים זו החוויה האמתית. להישאר שם., אתם לא נוסעים משם לשום מקום ואתם גם לא עוברים דרך הטבע הזה, הוא בהמשך לכל ימי הנופש שלכם הופך להיות הנוף שלכם ואתם תשתלבו בתוכו ותהיו חלק מהשקט הזה, מהטבע, מהרוגע, מהירוק. קחו נשימה עמוקה כי זה בדיוק מה שתוכלו לעשות בחיק הטבע.

אוטוקראוון הוא בעצם קרוואן אבל עם תא נהג. זה ההבדל היחידי בינו והין קרוואן נגרר לרכב. ולכן כאשר שוכרים אחד כזה כל מה שצריך לעשות זה להחליט לאן נוסעים, ולהתחיל לארוז.

אז מה כדאי לקחת לטיול עם אוטוקראוון?

כל אוטוקראוון להשכרה מצויד בכל מה שצריך כדי לעבור חופשה מלאה בלי היזקקות למסעדות או לבתי מלון. כלומר יש בו הכל ואתם מפעילים ומתחזקים את כל הפונקציות שלו. אוטוקראוון ממוזג ולכן לא תסבלו מחום. יש בו תאי אחסון כך שתוכלו גם להביא ציוד מהבית ויהיה לכם היכן לאחסן אותם כמו אוהל, שולחן וכיסאות, משחקי שולחן ועוד.

בנוסף לשימוש השוהים באוטוקראוון מערכת מים חמים למקלחת ומיכל מים עד 120 ליטר. מקרר שגודלו בין 80-140 ליטר וכל אחד בוחר במה שמתאים לצרכים שלו. כיור במטבח לשטיפת כלים ושימוש כללי. כיריים של שתיים או שלוש להבות באמצעותן מכינים את הארוחות במשך כל השהייה במקום וכך חוסכים הרבה מאוד כסף וגם מצליחים להביא את הטעם של הבית לילדים למשפחה.

יש גם שירותים כימיים עם הדחה, מקלחון. חלון בתקרה לאוורור וחלונות נפתחים כולם מרושתים ברשתות נגד יתושים- מוצר חובה בכל אוטוקראוון. לצרכי שימוש בחשמל יש שקעים של 220 וולט ותאורת לד של 12 וולט.

חדר השינה כולל את מספר מקומות השינה הדרושים לשוכרי האוטוקראוון בהתאמה למספר הנופשים.

הישראלים משוגעים על טיול עם אוטוקראוון להשכרה !

אין ספק שמאז שהורידו את המס על קרוואנים ואוטוקרוואנים, ישראלים רבים מוצאים את עצמם מתעניינים ברכב אוטוקראוון להשכרה אם זה לצרכי מגורים בחיק הטבע כחוויה חד פעמית או למשך זמן מוגדר ואם זה כדי לטייל בארץ עם המשפחה במינימום הוצאה ומקסימום כף.

בטיול עם אוטוקראוון יש חיסכון עצום לעומת טיול רגיל הדורש תשלום ללינה בצימר או בית מלון וגם הארוחות שנעשות באוטוקראוון חוסכות את ההוצאה העצומה על ארוחה לכל המשפחה לכמה ימים.

זה הטיול הכי טבעי שתוכלו לעשות עם עצמכם, בזוג או עם הילדים שלכם. הטיול לכאורה הכי פשוט אבל הכי מקרב. זה רק אתם ובמקרה של משפחה- זה שיעור גדול לחיים עם ילדים שצריכים גם לתת יד כדי לארגן את האוכל, לשטוף כלים ולקחת חלק בחוויה. שיעור אמתי על שותפות במשפחה ועבודת צוות.

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה